محمدتقی تقی‌پور، پژوهشگر صداوسیما در یک برنامه تلویزیونی درباره قاتل امام علی (ع) صحبت‌های عجیبی مطرح کرده که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
چارسو پرس: محمدتقی تقی‌پور، به عنوان کارشناس صداوسیما، در گفت‌گویی با برنامه تلویزیونی زنده «به افق فلسطین» که از شبکه «افق» پخش می‌شود، گفته است: قاتل حضرت امام علی (ع) یک نفوذی یهودی بود.

کارشناس صداوسیما: قاتل امام علی (ع) یک نفوذی یهودی بود
محمدتقی تقی‌پور، پژوهشگر در گفتگو در برنامه تلویزیونی «زنده به افق فلسطین»، مدعی شد که قاتل حضرت امام علی (ع)، یک نفوذی یهودی بوده است.

در حالی که شهادت امام علی (ع)، همواره در تاریخ، به عنوان یک پروژه ترور چندگانه از سوی خوارج شناخته شده است، «محمدتقی تقی‌پور» پژوهشگر و کارشناس صداوسیما، در گفتگویی در برنامه تلویزیونی زنده «به افق فلسطین»، مدعی شده که قاتل حضرت امام علی(ع) یک نفوذی یهودی بوده است.



واکنش عباس عبدی به ادعای کارشناس صداوسیما درباره قاتل امام علی (ع)
عباس عبدی نوشت: «به نظر می‌رسد که هدف از این تحریف تاریخی، نادیده گرفتن خطر جهالت و سطحی‌نگری خوارج است؛ همان جهلی که امروز بیش از هر چیزی دشمن ایران است.»

عباس عبدی، فعال سیاسی در توییتی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «یک کارشناس مذهبی تلویزیون گفته که قاتل امام علی نفوذی یهودی بود. به نظر می‌رسد که هدف از این تحریف تاریخی، نادیده گرفتن خطر جهالت و سطحی‌نگری خوارج است؛ همان جهلی که امروز بیش از هر چیزی دشمن ایران است.»


گفتنی است اخیرا محمدتقی تقی‌پور، به عنوان کارشناس در گفت‌گویی با برنامه تلویزیونی زنده «به افق فلسطین» که از شبکه افق پخش می‌شود، گفته بود: قاتل حضرت امام علی (ع) یک نفوذی یهودی بود.


منبع: اعتماد آنلاین