نمایش «هفت هشتم» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی در دانشگاه شهید چمران شهر اهواز روی صحنه می رود.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر به نقل از روابط عمومی "گروه تئاتر مانی"، نمایش هفت هشتم به قلم و کارگردانی سیروس همتی در حال انجام تمرینات نهائی است تا در روز شنبه بیست و ششم اردیبهشت 94 مصادف با روزعید مبعث در دانشگاه شهید چمران شهر اهواز روی صحنه برود.

سیروس همتی در گفتگو با سایت خبری تئاتر گفت: این نمایش کاری است از "گروه تاتر مانی" که بنا به درخواست معاونت محترم فرهنگی "دانشگاه شهید چمران" شهر اهواز برای ارائه و اجرای اثری در آن دانشگاه، ایده اولیه نمایش هفت هشتم دراسفند ماه 93 شکل گرفت و تمرینات بصورت رسمی از فروردین سال جاری آغاز گردید که در نهایت نتیجه این تلاش گروهی با حضور اساتیدی چون دکتر اردشیر صالحپور، رضا صابری، امیر دژاکام و... قوام یافته و درنهایت آن چیزی شد که مخاطبان در روز اجرا شاهد آن خواهند بود.

سرپرست گروه تئاتر مانی درباره موضوع این اثر گفت: این نمایش داستان اهالی روستائی را روایت می کند که گرفتار خشکسالی شده و برای رهائی از این فقر و فلاکت در تدارک حیله ای بر می آیند. این بازیگر تاتر و سینما افزود: اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت های هنری و فرهنگی آتی گروه تاتر مانی بصورت اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

در این نمایش بازیگرانی چون (به ترتیب الفبا): علی برجی، لیلی خسروی، مسعود رحیم پور، جمشید صفری، ساقی عسگری، امین موذن و  سیروس همتی ایفای نقش می کنند. در این اثر، طراح صحنه و لباس: لیلا نوری، طراح گریم: لیلا یوسفی راد، ساخت و تنظیم موسیقی: احسان تارخ / سیروس همتی، گروه کارگردانی: لیلی خسروی / امین موذن، مدیر صحنه: امیرحسین رنج وَر، مشاور رسانه و تبلیغات: محمد وفائی از عوامل اجرائی گروه هستند.

 

اخبار مرتبط:

محمد رحمانیان: «سینماهای من» تلفیق تئاتر و فیلم است

شرایط جسمی مرتضی خمسه‌ای رو به بهبودی است

چرا سالن اصلی تئاترشهر بازسازی نشد؟

برپایی شانزدهمین فستیوال تئاتر منطقه دریای سیاه در ترکیه

حسینی‌مهر «بوف کور» را آماده اجرا می‌کند

فرهاد تجویدی چهره ملی تئا‌تر مازندران شد

تماشاخانه ایرانشهر میزبان 2 نمایش می‌شود

تخفیف ۴۰ درصدی برای «ملاقات بانوی سالخورده»

زمان برگزاری جشنواره‌ی تئاتر کودک همدان مشخص شد

دوازدهمین جشنواره تئاتر کُردی برگزار می‌شود

رضا آشفته و کارگردانی نمایش برای کودکان

هشت سالن تئاتر شهر امسال دراستان ها ساخته می شود

38 نمایش در تهران روی صحنه است

کتاب «تاریخ‌های تئا‌تر» رونمایی می‌شود