فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» به کارگردانی محمود اریب و تهیه‌کنندگی سید مصطفی قاسمی‌پور، برنده ۳ جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و بهترین فیلمبرداری فیلم کوتاه در سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل برزیل در ریودوژانیرو شد.
چارسو پرس: جایزه بهترین فیلمنامه و تدوین اکسپریمنتال این فستیوال را محمود اریب و جایزه بهترین فیلمبرداری فیلم کوتاه را حسین بدرطالعی برای فیلم نوشیدن رویا از فستیوال بین‌المللی فیلم مستقل برزیل دریافت کردند.
BIMIFF (جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل برزیل) یک جشنواره رقابتی است که به منظور ایجاد فرصتی برای همه فیلم‌سازان از سراسر جهان ایجاد شده است تا پروژه‌های خود را در عین تعامل با دیگر هنرمندان بزرگ و فیلم‌سازان مستقل با مخاطبان مشتاق نیز به اشتراک بگذارند. این فستیوال در شهر ریودوژانیرو برگزار می‌گردد و هدف آن کمک به استعدادهای مستقل سینما و فیلم‌سازان برای نمایش آثار مستقل و حرفه‌ای آنان در سینماست.

این جشنواره دارای هیئت داوران حرفه‌ای متشکل از هنرمندان برزیلی (فیلم‌سازان، بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای برزیل) است که بهترین فیلم‌ها را در رشته‌های تخصصی سینمایی انتخاب می‌کنند.

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا»، که به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه‌کنندگی مهیار قاسمی‌پور تهیه شده است، روایت تجربه خارق‌العاده مردی است که یک روز عادی را آغاز می‌کند ولی در ادامه با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند.
«وحید تقی‌زاده» بازیگر و کارگردان تئاتر، بازیگر اصلی این فیلم کوتاه است.

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا»حاصل همکاری حامد اریب و «مهیار قاسمی‌پور» به عنوان تهیه‌کننده است. در این مجموعه فیلم‌های کوتاه، ۸ فیلم با موضوعات تجربی و داستان‌های مربوط به تجهیزات آشپزخانه «مهیار» ساخته شده‌اند. پخش بین‌المللی این فیلم را «سیکا فیلم» بر عهده دارد.

پیش از این فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» در اکتبر سال جاری برگزیده فستیوال فیلم اوستیا – ایتالیا و برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در فستیوال صوفیه، بلغارستان، جایزه بهترین کارگردانی از فستیوال کاستیل در ایتالیا و برنده جایزه بهترین فیلم فانتزی از فستیوال ملون فیلم در ایتالیا و برگزیده جشنواره فیلم تایگا در روسیه شده بود.

عوامل فیلم: نویسنده و کارگردان: حامد اریب، تهیه‌کننده: مهیار قاسمی‌پور، مدیر فیلمبرداری: حسین بدرطالعی، مدیر تولید و صحنه: فاطمه مهدی‌پور، تدوین: محمود اریب، دستیار کارگردان: مجتبی راسخ نژاد، دستیار تهیه: پرهام کاظمی، صدابردار: احمدرضا محمدی، روابط عمومی: نینا پنجه‌ای طراح لوگو: بابک عاطفی، لوگوموشن: مبین آویژگان – بازیگران: وحید تقی‌زاده، سونیا رهنورد و سمانه کلانتری.

این فیلم کوتاه در ژانر تجربی-تخیلی تولید شده است و مدت زمان این فیلم ۵ دقیقه است.