کلودیا کاستلوچی موسس کمپانی «رافائل سانزیو» و هارولد فورمان برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جشنواره تئاتر دانشگاهی به ایران سفر می‌کنند.

 

سایت خبری تئاتر: طبق رایزنی‌های انجام شده توسط مسئولان دبیرخانه هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، كلودیا كاستلوچی یكی از موسسان كمپانی «رافائل سانزیو»، كرئوگرافر، اجراگر و پژوهشگر است كه تالیف دو كتاب در همین زمینه را در كارنامه دارد.

كاستلوچی به دعوت جشنواره تئاتر دانشگاهی به مدت ۵ روز در تهران کارگاه آموزشی برگزار می‌كند. بخشی از کارگاه آموزشی او به «تئوری‌های بازیگری» و بخش دیگر به «تربیت بدن و حركت» اختصاص خواهد داشت.

همچنین براساس رایزنی‌های صورت گرفته هارولد فورمان یكی از اساتید رشته بازیگری و كارگردانی در دانشگاه ارنست بوش آلمان یکی دیگر از میهمانان دعوت شده به جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است که کارگاه آموزشی چهار روزه‌ای پیرامون «ژست از منظر برشت» و «كارگردانی در تئاتر امروز» برگزار می‌كند.

این هنرمند و مدرس تئاتر اجراهای متعدد در سالن‌های معتبر آلمان را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است. ظرفیت حضور در این کارگاه‌ها محدود خواهد بود و ثبت‌نام به صورت حضوری در دبیرخانه جشنواره انجام می‌شود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران به دبیری امیر مرسلی، ۲۶ اردبیهشت ماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط:

عکسهایی‌ از حضور معلولین روی صحنه تئاتر

اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره بازیگری «سه نقطه»

اعلام اسامی برندگان سی اُمین دوره جوایز سالانه لوسیل لورتل

معرفی آثار بخش خیابانی هجدهمین جشنواه تئاتر مقاومت خرمشهر

حضور همایون ارشادی در یک اجرای نمایشنامه خوانی

نمایشنامه‌خوانی فرهاد آئیش و مائده طهماسبی در فرهنگسرای كتاب

نهادها بدقولی کردند/ مولوی برای تعمیر به پول نیاز دارد

تغییر بنیادین در فجر امسال نمی‌دهیم

حمید پورآذری: تلاش ما این است کیفیت آثار تئاترشهر ارتقا پیدا کند

علی عابدی مدیر تماشاخانه سنگلج شد