نمایش «رام کردن مرد سرکش» نوشته نیل سایمون به کارگردانی بهرام تشکر در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی کورش روی صحنه می‌رود.

 

سایت خبری تئاتر: بهرام تشکر بازیگر و کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایش «رام کردن مرد سرکش»گفت: نمایش «رام کردن مرد سرکش» نوشته نیل سایمون است که تاکنون در ایران ترجمه نشده است. این اثر نمایشی قرار است از نیمه دوم خرداد ماه در سالن البرز در پردیس سینمایی کورش به صحنه برود. در این سالن تازه تاسیس تا کنون کمتر نمایش حرفه ای به صحنه رفته و بیشتر تئاترهای آزاد در آنجا اجرا شده است. امیدوارم این نمایش بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

وی ادامه داد: در این نمایش کاریکاتوری از روابط بین فرزندان با پدر و مادرشان به تصویر کشیده می شود. در حقیقت این نمایش طنز موقعیتی است که در آن نیل سایمون وضعیت نابسامان یک خانواده و رابطه پدر و مادر را که در مرحله خطرناکی قرار دارد و از این طریق بر ارتباطشان با فرزندان نیز تاثیر می گذارد، به نقد می کشد.

کارگردان نمایش «دختر یانکی» یادآور شد: نویسنده در این نمایشنامه با فضاسازی و دیالوگ نویسی جذاب و رویدادهای متنوعی که در دل اثر آورده متنی با ریتم مناسب نوشته که فضای مناسبی به بازیگران برای ایفای نقش می دهد و دست کارگردان را در هدایت عوامل باز می‌گذارد.

تشکر در پایان درباره گروه بازیگران نمایش توضیح داد: حسین کشفی اصل، هایده حائری، رضا فیاضی، آناهیتا همتی، لیلا بلوکات و سام کبودوند بازیگران این نمایش هستند. در حال حاضر مشغول تمرین و آماده سازی برای بازبینی کار هستیم تا نمایش بتواند مجور اداره کل هنرهای نمایشی را بگیرد و ما بتوانیم تبلیغات محیطی کار را سه هفته قبل از آغاز نمایش آغاز کنیم.

نمایش «رام کردن مرد سرکش» از ۲۰ خرداد ماه در پردیس سینمایی کورش واقع در بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی شماره ۵۷ به صحنه می رود.

 

اخبار مرتبط:

عکسهایی‌ از حضور معلولین روی صحنه تئاتر

اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره بازیگری «سه نقطه»

اعلام اسامی برندگان سی اُمین دوره جوایز سالانه لوسیل لورتل

معرفی آثار بخش خیابانی هجدهمین جشنواه تئاتر مقاومت خرمشهر

حضور همایون ارشادی در یک اجرای نمایشنامه خوانی

نمایشنامه‌خوانی فرهاد آئیش و مائده طهماسبی در فرهنگسرای كتاب

نهادها بدقولی کردند/ مولوی برای تعمیر به پول نیاز دارد

تغییر بنیادین در فجر امسال نمی‌دهیم

حمید پورآذری: تلاش ما این است کیفیت آثار تئاترشهر ارتقا پیدا کند

علی عابدی مدیر تماشاخانه سنگلج شد