پس از درگیری لفظی علیرضا دبیر با پیمان یوسفی در برنامه قهرمان ایران در شبکه ورزش سیما، برخی کاندیداهای بهترین ورزشکار سال به رئیس فدراسیون کشتی اعلام کردند که به هیچ وجه در این برنامه حاضر نخواهند شد.
چارسو پرس: با وجود جمع بندی برای تحریم یک برنامه تلویزیونی، فدراسیون کشتی در دقیقه ۹۰ در تصمیم خود تجدیدنظر کرد.

پس از درگیری لفظی «علیرضا دبیر» با «پیمان یوسفی» در برنامه «قهرمان ایران»، در شبکه ورزش سیما، برخی کاندیداهای بهترین ورزشکار سال به رئیس فدراسیون کشتی اعلام کردند که به هیچ وجه در این برنامه حاضر نخواهند شد.

روال برنامه اینگونه است که نامزد‌های برترین‌ها و ورزشکاران و مربیان آن رشته در برنامه حضور پیدا می‌کنند. از این رو زیرمجموعه فدراسیون به دبیر اعلام کردند که در برنامه حضور پیدا نمی‌کنند.

این تصمیم قطعی شد، اما با این وجود، بعد از صحبت‌ها و مذاکرات صورت‌گرفته بین برخی مسئولان و مجموعه فدراسیون، تصمیم در دقیقه ۹۰ تغییر کرد و به همین دلیل فدراسیون و زیر مجموعه‌اش با وجود ناراحتی از اتفاق رخ داده به همکاری خود با این برنامه ادامه دادند.

درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی در برنامه قهرمان ایران روی آنتن زنده
ماجرا از آنجا شروع شد که وقتی پیمان یوسفی درباره نماز مستحبی خواندن علیرضا دبیر در جلسات حرف زد، دبیر خطاب به یوسفی گفت این متلک‌ها را می‌گویید تا وایرال شوید.

ماجرا را در این ویدئو ببینید.