نمایشنامه «روز از نو» به نویسندگی داریو فو و کارگردانی فریده آگاه، شنبه دوم خردادماه، شنبه دوم خردادماه، در تماشاخانه بنفش خوانش می‌شود.


سایت خبری تئاتر:  این نمایشنامه خوانی با نقش خوانی انسیه رمضانی، سارا عابدی و نازنین گوردزی شنبه دوم خردادماه، ساعت ۱۹ در تماشاخانه بنفش برگزار خواهد شد.
 
این نمایشنامه خوانی در روند پیوسته و برنامه‌های دائمی این تماشاخانه برگزار می‌شود. تماشاخانه بنفش به مدیریت هادی حوری از دیگر گروه‌های نمایشی نیز دعوت می‌کند تا کارهای خود را در این شنبه‌ها به اجرا در آورند.

هادی حوری اعلام کرد: «مجموعه این نمایشنامه خوانی‌ها بصورت زنده ضبط شده و از طریق سایت این تماشاخانه بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. تمامی گروه‌های تئاتری می‌توانند آثار خود را بعد از هماهنگی و در نوبتی که به آن‌ها داده می‌شود در این تماشاخانه اجرا کنند. همچنین گروه‌های اجرایی می‌توانند برای اجرای آثارشان از مجموعه بزرگ موسیقی و افکت‌های موحود در تماشاخانه نیز استفاده کنند.»

اجرا برای گروه‌ها و تماشا برای مخاطبین آزاد و رایگان است.

تماشاخانه بنفش در خیابان بهار شیراز، بین میدان بهار شیراز و سهروردی، روبروی گلفروشی، پلاک ۱۴۰ واقع شده است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۷۷۶۰۱۱۸۰ و ۰۹۱۲۳۵۹۶۸۷۰ تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط:

اعلام برنامه کارگاه‌های آموزشی جشنواره تئاتر دانشگاهی

اعلام نمایش‌های راه یافته به جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی

اجرای نمایش «خرمهره» در تماشاخانه استاد مشایخی

عروسک های کاغذی «خاماچیک» در راه اوکراین

اجرای 38 نمایش در سالن‌های تئاتر تهران

امیررضا کوهستانی «شنیدن» را به تئاتر شهر می‌برد

بهرام تشکر با «رام کردن مرد سرکش» در پردیس سینمایی کورش

علی رفیعی: قرارداد با بنیاد رودکی همچنان در هاله‌ای از ابهام قراردارد.