یکی از پرحاشیه‌ترین سریال‌های انیمیشنی سال‌های اخیر Velma نام دارد که در غیرمنتظره‌ترین حالت ممکن تریلر فصل دوم آن منتشر شده است.
چارسو پرس: یکی از دوست داشتنی‌ترین فرنچایزهای دنیای سرگرمی به اسکوبی دو مربوط می‌شود که طی چند دهه گذشته چندین و چند سریال، فیلم و بازی ویدیویی دریافت کرده و از شهرت قابل توجهی نزد مخاطبین عام بهره می‌برد. با این حال در تصمیمی غیرمنتظره شاهد ساخته شدن اسپین‌آفی تحت عنوان Velma حول محور یکی از شخصیت‌های فرعی فرنچایز اسکوبی دو بودیم که ولما دینکلی را در مرکز توجه داستان قرار می‌داد.

فصل نخست این مجموعه در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی به پخش در آمد که بهره گیری از ترندهای روز مبتذلانه موجب خشم بینندگان شد و انتقادات شدیدی را به محصول سرویس استریم مکس روانه کردند. با این حال برخلاف تصورات و در اقدامی عجیب، شاهد ساخته شدن فیلم دوم ولما هستیم که مسیر جنجالی و پرحاشیه فصل نخست را در پیش گرفته است. مجموعه‌ای که در ادامه می‌توانید شاهد تریلر فصل دوم آن باشید.

همانطور که در تریلر منتشر شده می‌توان شاهد بود، ولما و دوستانش پس از پشت سر گذاشتن یک ماجراجویی پررمز و راز خطرناک، با قتل‌های سریالی عجیب و غریبی روبرو شده و سعی دارند تا با کمک یکدیگر فرد قاتل را پیدا نماید. هدفی که باری دیگر آن‌ها را با خطرات مختلفی روبرو خواهد کرد.

فصل دوم سریال انیمیشنی Velma برای پخش در تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) برنامه ریزی شده است.