تازه‌ترین فیلم کارگردان مشهور و صاحب سبک هالیوود یعنی وس اندرسن میزبان حضور بازیگر جدیدی تحت عنوان ریز احمد خواهد بود.
چارسو پرس: وس اندرسن کارگردان ۵۴ ساله آمریکایی روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. کارگردان پرآوازه و صاحب سبک هالیوود که برای سال ۲۰۲۴ میلادی فیلم فانتزی و آنتالوژی The Wonderful Story of Henry Sugar and Three More با حضور بازیگرانی نظیر رالف فاینز، بندیکت کامبربچ و دو پتل را تدارک دیده و در عین حال برای ساخت پروژه بعدی خود به نام The Phoenician Scheme نیز آماده می‌شود که هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نمی‌باشد.

همانطور که اعلام کردیم، هیچ اطلاعاتی از این پروژه در دسترس نبوده و تنها طبق گفته‌های خود شخص وس اندرسن می‌دانیم که با فیلمی جاسوسی حول محور رابطه پدری و دختری طرف هستیم. با این حال گردآوری بازیگران این پروژه آغاز شده و ریز احمد ۴۱ ساله بریتانیایی به عنوان تازه‌ترین هنرمندی محسوب می‌شود که برای ایفای نقش در این فیلم ناشناخته در نظر گرفته شده است.

از دیگر بازیگران حاضر در ساخته وس اندرسن می‌توان به نام‌های مشهوری همچون بنیسیو دل تورو، مایکل سرا و بیل مری اشاره کرد. اثری که خوشبختانه از اعتصابات بزرگ هالیوود در امان بود و فیلم‌نامه آن قبل از این رویداد و در همکاری با رومن کوپولا به نگایش در آمد تا پس از ساخت The Wonderful Story of Henry Sugar and Three More پروسه فیلم‌برداری‌اش آغاز شود.

در حال حاضر تاریخ اکرانی برای The Phoenician Scheme اعلام نشده و سال ۲۰۲۵ میلادی گزینه محتملی برای مشاهده این فیلم بر پرده سینما به نظر می‌رسد.