نمایش «رام کردن زن سرکش» از 31 خرداد در سالن ایوان شمس روی صحنه می‌رود

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: نمایش «رام کردن زن سرکش» به نویسندگی ویلیام شکسپیر که با کارگردانی و بازی مریم کاظمی فروردین و اردیبهشت امسال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بود، پس از استراحت یک ماهه اجرای خود را در ایوان شمس از سر می‌گیرد.

داستان کمدی موزیکال خانوادگی «رام کردن زن سرکش» در ایتالیا می گذرد، زمانی که مرد، آقا و سرور زن محسوب می‌شد. زن مایملک مرد بود و از زنان انتظار می‌رفت مطیع و سربراه و آرام باشند. در آن روزگار، حق اظهار نظر، سرکشی محسوب می‌شد. زن سرکش داستان ماجراهای بامزه‌ای به دنبال خود به وجود می‌آورد. مریم کاظمی در این اجرا با استفاده و تلفیق عناصر نمایش سنتی ایرانی و ایتالیایی و با تاکید بر نقش عشق و تفاهم و همکاری درتحکیم ساختار خانواده، اثری جذاب و امروزی را پیش دیده مخاطبان آورده است.

در این نمایش، حسین محب‌اهری ، کاظم هژیرآزاد، سید جواد زیتونی ، جواد اعرابی ،مریم کاظمی، حسین مزینانی ، سعید دشتی ،عماد سالکی ، پریسا فلاح‌زاده ، نازنین صفا ، حمید فتوحی ،حسام کلانتری ،سعید عابدی ،بهروز مهرعلیان، سعید قره‌داغلی ، عماد جاوید‌پور، مهراد زمانی ،میلاد رمضانی، مهدی رحیمی ، شیما میرمهدی، مهری کشوری، حسین صفا، پانته‌آ صفابخش، سهیلا پورعلی  و حسن عسگری ایفای نقش می‌کنند.

 

نمایش «رام کردن زن سرکش»

 

اخبار مرتبط:

گزارش اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران + عکس

خوانش نمایشنامه «هفت پرده» به روایت میکائیل شهرستانی

اجرای «آلبوم حشرات» در تماشاخانه موج نو

اجرای «چند روایت چپ کوک و کژ نما از قتل» در تئاتر شهر

گزارش تصویری نمایش «روز والنتاین» کارگردان: منیژه محامدی

معرفی داوران بین‌الملل جشنواره تئاتر دانشگاهی

پیام‌های تسلیت مدیران تئاتری برای درگذشت مصطفی عبدالهی

تقدیر از سایت خبری تئاتر در اردیبهشت تئاتر ایران