نمایشنامه خوانی «تالاب هشیلان» به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی الهام شعبانی، شنبه ۹ خردادماه، به نفع سین هشتم در سالن تئا‌تر باران به اجرا در می‌آید.

 

سایت خبری تئاتر:‌ این نمایشنامه خوانی با نقش خوانی نوشین تبریزی، امیرحسین رستمی، افشین سلیمان‌پور، مهدی صباغی، سهیلا گلستانی، حسام منظور و علیرضا مهران، شنبه ۹ خردادماه، به نفع سین هشتم در سالن تئا‌تر باران برگزار می‌شود.
 
دیگر عوامل نمایشنامه خوانی «تالاب هشیلان» عبارتند از: رضا حیدری (طراح نور)، فرزاد برهمن (آهنگساز و خواننده)، هرلاند بیگدلی (طراح لباس)، امیر رجبی (طراح گرافیک) و حسین ایرجی (دستیار کارگردان و برنامه ریز).

 «سین هشتم سرپناه» حرکتی فرهنگی - اجتماعی است، که از سوی هنرمندان برای حمایت از بی‌خانمان‌ها شکل گرفته است و هنرمندان حاضر در این برنامه بخشی از جوایز یا آثار هنری خود را برای حمایت از بی‌خانمان‌ها هدیه می‌دهند.

قرار است مجموعه این جوایز در یک موزه نگهداری شوند. ضمن این‌که حامیان مالی برنامه، سرپناه‌هایی امن و قابل سکونت را برای بی‌خانمان‌ها ایجاد می‌کنند تا این افراد بعد از مدتی آموزش و درمان بتوانند زندگی عادی‌تری داشته باشند.

نمایشنامه خوانی «تالاب هشیلان»، شنبه ۹ خرداد ماه، در دو نوبت ۱۹ و ۲۱ برگزار می‌شود و تمام عواید حاصل از فروش بلیت برنامه در جهت بهبود شرایط بی‌سرپناهان پایتخت صرف خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

گزارش اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران + عکس

خوانش نمایشنامه «هفت پرده» به روایت میکائیل شهرستانی

اجرای «آلبوم حشرات» در تماشاخانه موج نو

اجرای «چند روایت چپ کوک و کژ نما از قتل» در تئاتر شهر

گزارش تصویری نمایش «روز والنتاین» کارگردان: منیژه محامدی

معرفی داوران بین‌الملل جشنواره تئاتر دانشگاهی

پیام‌های تسلیت مدیران تئاتری برای درگذشت مصطفی عبدالهی

تقدیر از سایت خبری تئاتر در اردیبهشت تئاتر ایران