هادی مرزبان با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای مجدد «باغ شب نمای ما» در تابستان، گفت: بعد از مدت‌ها، در حال انجام مقدمات اجرای کار بزرگی به نام «نوبت دیوانگی» یا «طلسمات شمس تبریزی» هستم و انشالله این متن، اوایل زمستان سال جاری در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت که فرهاد آئیش در این نمایش با ما همکاری خواهند داشت.
چارسو پرس: هادی مرزبان درباره فعالیت‌های این روزهای خود توضیح داد: بعد از ماه‌ها، در حال انجام مقدمات اجرای کار بزرگی به نام «نوبت دیوانگی» یا «طلسمات شمس تبریزی» هستم و انشالله اوایل زمستان سال جاری در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت که فرهاد آئیش در این نمایش با ما همکاری خواهند داشت.
وی افزود: این نمایش درباره ملاقات شمس و مولانا است و بخش مهمی از آن نیز به عشق کیمیا و شمس می‌پردازد. این کار اثر درخشان پرویز زاهدی است که به دلیل تعداد زیاد بازیگر و همچنین حجم دکور باید در تالار وحدت اجرا شود. از این رو جلسه‌ای را با مدیرعامل بنیاد رودکی داشتیم و به من قول همکاری داده‌اند.
این کارگردان تئاتر ادامه داد: همچنین مشغول کاری به نام «باغ شب نمای ما» اثر آقای اکبر رادی برای اوایل سال جاری هستیم که در گذشته نیز آن را به روی صحنه بردیم و امیدواریم که پس از ایام محرم و صفر آن را به روی صحنه ببریم.میرطاهر مظلومی، فرزانه کابلی، رضا فیاضی و… بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند. احتمال دارد سالن آزادی میزبان این اجرا باشد.


منبع: صبا