پنجمین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی با همکاری مدرسه تئا‌تر سه نقطه از ۲۱ تا ۲۶ خردادماه برگزار می‌شود. علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه، از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

 

سایت خبری تئاتر: در پنجمین دوره‌ کارگاه‌های تخصصی نمایشنا‌مه‌نویسی این بنیاد، شش عنوان کاربرد روایت داستانی در خلق نمایشنامه، اقتباس از فرهنگ عامه در نمایشنامه‌نویسی، زبان نمایشی، تحلیل و خلق شخصیت، خلق ضد قهرمان در نمایشنامه و کمدی موقعیت در نمایشنامه‌نویسی تدریس می‌شود.
 
در این کارگاه‌ها محمد چرم‌شیر کاربرد روایت داستانی در خلق نمایش‌نامه، دکتر قطب‌الدین صادقی اقتباس از فرهنگ عامه در نمایشنامه‌نویسی، دکتر نغمه ثمینی زبان نمایشی، بهزاد صدیقی تحلیل و خلق شخصیت‌، دکتر عطا‌الله کوپال خلق ضد قهرمان در نمایشنامه‌، حسین کیانی کمدی موقعیت در نمایشنامه‌نویسی را به هنرجویان آموزش می‌دهند.
 
پنجمین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی از ۲۱ تا ۲۶ خردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ در روز‌های فوق در شش روز برگزار‌ می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامهٔ رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.
 
۵۰ درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه‌ها از محل موقوفهٔ بنیاد اکبر رادی و مدرسهٔ تئا‌تر سه نقطه تأمین شده‌است که هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاه‌ها فقط ۵۰ در صد از شهریه را پرداخت می‌کنند.
 
علاقه‌مندان به آموزش نمایشنامه‌نویسی برای ثبت نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی این مدرسه واقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولی عصر، خیابان کبکانیان، نبش کوچه‌ مرتضی‌زاده، پلاک ۱۲، واحد یکم مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۹۵۲۳۹۲ و ۸۸۹۵۲۴۴۰ تماس بگیرند. در این دوره همچون دوره‌های پیشین، از هنر‌جویان این کارگاه‌‌ها به طور جداگانه ثبت نام نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط:

واکنش صریح علی رفیعی به شوراها

جای خلاقیت و جسارت در جشنواره تئاتر دانشگاهی خالی است

برگزیدگان جشنواره تئاتر «مقاومت ­- فتح خرمشهر» مشخص شدند

چاپ دو نمایشنامه از شهرام کرمی

دلیل اجرا نشدن تئاتر «رومی» رضا ثروتی

فراخوان جایزه نمایشنامه نویسی محمود استادمحمد منتشر می‌شود

مهران مدیری به صحنه تئاتر نمی‌آید

«عاشقانه‌های نا آرام» با فروتن و نیکی کریمی در تالار وحدت

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «لوداستار اوکراین» برای نوجوان ایرانی

گزارش اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران + عکس

تقدیر از سایت خبری تئاتر در اردیبهشت تئاتر ایران