سجاد آقابابائی تئاترموزه ۳ج‌یم را در 6 ساعت در 3موزه مجموعه فرهنگی سعدآباد اجرا می کند.
چارسو پرس: سجاد آقابابائی نویسنده و کارگردان نمایش ۳ج‌یم از برگزاری آن در سعدآباد خبر داد و گفت: این نمایشبه مناسبت بزرگداشت فردوسی و ازتاریخ ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۳ تا پایان خرداد در روزهای پنجشنبه جمعه  توسط گروه «آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی» با همکاری «مرکز هدفمند کودک سعدآباد» و «گروه کوله مان» با رویکرد آشنایی کودکان با۳۰۰ سال از زندگی جمشید شاه تا پایه گذاری نوروز در موزه های نظامی، آب، برادران امیدوار مجموعه سعد آباد اجرا خواهد داشت.
او افزود: این اجرا با تاکید بر پژوهش و ترویج ادبیات کهن، با الگوبرداری از شیوه های مدرن هنر اجرا برای کودکان بصورت محیطی،مشارکتی،حرکتی صورت می‌گیرد.

سجاد آقابابائی با اشاره به اینکه نمایش بصورت حرکتی/مشارکتی و محیطی برای کودکان ونوجوانان اجرا می شود، تصریح کرد: در خلاصه داستان فردوسی بعد از تمام کردن شاهنامه وارد فضای اجرا می شود و با مخاطب/اجراگران در مورد کتاب شاهنامه گفتگو می کند و از میان داستان ها، جمشید شاه مورد اجرا قرار می گیرد.

او اضافه کرد: با توجه به داستان در این اجرا مشارکت های کودکان شامل شمشیر سازی، بافندگی، کشاورزی، کار با گل سفال، آشنایی با خواص داروهای گیاهی و جهان گردی می باشد.
خاطرنشان می شود در این اجرا سوده عالم شناس، گیلدا شیخ، نگین اصغر زاده،هیام احمدی رضا بیان، فرشته شفیعی، یاسمین محمودی، دیبا موسوی و کودکان هنرجو رها نبوی، رزا نبوی، نیروانا رفیعی، مانی علی‌دوستی به ایفای نقش میپردازند.

همچنین مجری طرح هنگامه نیاورانی، مشاور هنری دکتر سیمین امیریان، طراح آکساسوار گیلدا شیخ،نگین اصغرزاده،یاسمین محمودی، طراح فضا سجاد آقابابائی، نقاشی پوستر  بی‌تا صادقی نژاد؛ طراح پوستر فرشته شفیعی، طراح لباس دل آوا صابر، عکاس متین اصغرزاده و دستیارکارگردان بی‌تا صادقی نژاد هستند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این اجرای کودک می‌توانندبا شماره ۰۹۳۶۲۴۹۴۵۸۸ تماس بگیرند.