پس از مدت‌ها انتظار بالاخره کمپانی نتفلیکس تیزر فصل چهارم مجموعه تلویزیونی The Witcher را منتشر کرده تا نگاهی به ظاهر جدید لیام همسورث داشته باشیم.
چارسو پرس: کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ میلادی با اقتباس از رمان‌های The Witcher (ویچر) نوشته آندژی ساپکوفسکی مجموعه تلویزیونی فانتزی و حماسی جذابی را برای دوست داران این ژانر با نقش آفرینی هنری کویل تدارک دید که تا به امروز ۳ فصل پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته و به سبب عدم وفاداری نسبت به منبع نه تنها خشم و انتقاد بینندگانش را در پی داشته، بلکه طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که دلیل جدایی هنری کویل از این مجموعه نیز مسیر متفاوتی بوده که نویسندگان در نظر داشته‌اند. رویکردی که سبب گشته تا شاهد حضور بازیگر جدیدی در قامت گرالت از ریویا باشیم.

لیام همسورث ۳۴ ساله با وجود تمام جو منفی شکل گرفته بالاخره ایفای نقش گرالت از ریویا را بر عهده گرفته تا ماجراجویی‌های جدیدی را در فصل چهارم به ارمغان بیاورد. فصلی که گرالت، ینفر و سیری باید مسیر خود را در خرابه‌های قاره با حضور موجوداتی مرگبار و خطرناک هموار نموده و دوباره یکدیگر را پیدا نمایند. مسئله‌ای که با وجود موانع و چالش‌های بسیار می‌تواند حسابی برایشان گران تمام شده و به تراژدی‌های غیرمنتظره‌ای منجر گردد.

حال پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نخستین تیزر از فصل چهارم The Witcher در کنار تصویری از ظاهر متفاوت لیام همسورث منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا نمایید. تیزری که گرالت و اسب وی به نام روچ را در محیطی ترسناک به معرض نمایش گذاشته که با پیدا شدن سر و کله یک موجود ناشناس، چهره جدید این شکارچی نمایان می‌شود.


شورانر این مجموعه تلویزیونی یعنی لورن اشمیت هیسریچ نسبت به همکاری با بازیگر استرالیایی اعلام نموده که:

او خود را برای بیش از ۱ سال وقف این نمایش کرده و ظاهر او برای مدتی طولانی در دست توسعه بوده و بنابراین نمایش کوتاه گرالت جدید بسیار هیجان انگیز است. در جریان فیلم‌برداری فصل چهارم اوقات بسیار خوشی را سپری کردیم و لیام همسورث با شور و اشتیاق خود انرژی مضاعفی را برای تیم تولید و باقی بازیگران به همراه داشته است.


در حال حاضر تاریخ پخشی برای انتشار فصل چهارم سریال The Witcher بر روی سرویس استریم نتفلیکس اعلام نشده است.