نمایش «هملت در روستاى مردوش سفلى» اثر ایوو برشان و کار مهرداد خامنه‌ای، توسط گروه تئاتر اگزیت اجرا می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: این نمایش اثر ایوو برشان یکی از نویسندگان برجسته کشور کرواسی و نیز اروپای مرکزی است، که توسط مهرداد خامنه‌اى از متن اصلى صرب و کرواتى به فارسى ترجمه شده است.  
 

در نمایش «هملت در روستاى مردوش سفلى» که تئاتر در تئاتر است، گروهى روستایى در سال‌هاى پس از جنگ جهانى دوم در یوگسلاوى سابق تصمیم به اجراى نمایش هملت می‌گیرند و دبیر شاخه محلى حزب کمونیست وقت، معلم تبعیدى روستا را وادار به تغییر متن هملت مطابق سلیقه خود مى‌کند و این در حالى است که داستان هملت در زندگى واقعى آنها اتفاق مى‌افتد.
 

این نمایش در باغ موزه قصر در دو بخش اجرا خواهد شد، که بخش اول شامل سه صحنه اول در فضاى داخل تالار فرخى یزدى و بخش دوم شامل دو صحنه پایانى در فضاى خارجى این مجموعه خواهد بود. 
 

عوامل اجرایی نمایش «هملت در روستاى مردوش سفلى» عبارتند از: آزیتا نورى وفا، ایرج تدین، منصور میرزابابایى، کیارش لبانى، آویشن بیکایى، محمد زراعتى، غزاله کنعان پناه، مهدى یزدى، فاطمه سعدى، شادى شهریارى، هادى بیلان و محمود طباطبایى (بازیگر)، شیرین میرزانژاد (دستیار کارگردان و طراح صحنه)، سحر شجاعى(طراح لباس) و یوریک کریم مسیحى (طراح پوستر و بروشور). 
 

نمایش «هملت در روستاى مردوش سفلى»  اثر ایوو برشان و کار مهرداد خامنه‌ای از ١٧ خردادماه، هرشب ساعت ٢٠:٣٠ در باغ موزه قصر اجرا می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

نامه حسین پاکدل به فضانورد روسی

تقدیم یک تئاتر به مادران 175 غواص شهید در مالموی سوئد

برنامه‌های سالن تئاتر باران در خرداد ماه اعلام شد

توضیح دادویی درباره مجوز نمایش «عاشقانه‌های ناآرام»

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد

نمایش «در اعماق» تمدید شد

«فصل مه‌آلود» تنها سه روز دیگر اجرا می‌رود

برگزیدگان هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی مشخص شدند

هادی مرزبان با یک نمایش جدید می‌آید

«ملاقات بانوی سالخورده» به روزهای پایانی اجرا نزدیک شد.

فریبرز عرب‌نیا در یک تئاتر بازی می‌کند

گلایه پری صابری از تالار وحدت