جورج آر آر مارتین از وضعیت ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms نسخه فرعی سریال بازی تاج و تخت گفته است.
چارسو پرس: جورج آر آر مارتین از جمله نویسندگان سرشناس به شمار می‌رود که بیشتر به خاطر نگارش کتاب‌های «نغمه یخ و آتش» شهرت دارد، مجموعه کتاب‌هایی که منبع اقتباسی برای سریال Game of Thrones بودند، سریالی که به موفقیت بسیار زیادی در شبکه اچ‌بی‌او دست پیدا کرد.

حالا جورج آر آر مارتین آپدیتی از وضعیت ساخت نسخه فرعی سریال «بازی تاج و تخت» تحت عنوان A Knight of the Seven Kingdoms ارائه کرده است و بیان کرده که انتخاب بازیگر برای این سریال در جریان است و تولید آن شروع خواهد شد. این سریال بر اساس رمان Dunk & Egg نوشته خود جورج آر آر مارتین ساخته خواهد شد.


ایرا پارکر وظیفه مدیریت اجرایی این سریال تازه را برعهده دارد و اتفاقات این سریال نیز حدود یک قرن قبل از رویدادهای سریال «بازی تاج و تخت» جریان دارد و داستان ماجراجویی‌های سر دانکن تال و همراهش به نام اگ را دنبال می‌کند. دو بازیگر اصلی این سریال مشخص شده‌اند.

پیتر کلافی قرار است در این سریال نقش سر دانکن تال را بازی کند و دکستر سول نیز نقش اگ را ایفا خواهد کرد. جورج آر آر مارتین در بلاگ خودش نام کاراکترهایی که بازیگران آن‌ها انتخاب شده است را لیست کرده و بیان کرده که نام این بازیگران به زودی اعلام خواهد شد.

جورج آر آر مارتین همچنین بیان کرده که آن‌ها اولین جلسه خواندن داستان و فیلم‌نامه سریال را برگزار کردند و این به معنای آن است که به زودی فیلم‌برداری این سریال شروع خواهد شد. جورج آر آر مارتین بیان کرده:
همه چیز در رابطه با پروژه Dunk & Egg به خوبی در جریان است، سریالی که اقتباس شبکه اچ‌بی‌او از رمان THE HEDGE KNIGHT من است. بیشتر تست‌های بازیگری، البته نه همه، انجام شده و ما به زودی تعدادی دیگر از بازیگران را معرفی خواهیم کرد. بازیگران نقش تنسل،‌ استیلی پیت، بیلور بریکسپیر، لفینگ استورم، چند تن از فاسووی‌ها،‌ آیریون برایت‌فلیم، پرینس مائکار و تعدادی دیگر مشخص شده‌اند. به من گفتند که آن‌ها اولین جلسه روخوانی فیلم‌نامه را برگزار کردند که فوق‌العاده بوده است.