به تازگی تیزری از فصل سوم سریال The Bear منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد.
چارسو پرس: جرمی آلن وایت نقش‌آفرینی بسیار درخشان و خیره‌کننده‌ای در دو فصل ابتدایی سریال «بر» داشته و در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز در فیلم The Iron Claw حضور بسیار برجسته و تماشایی‌ای داشته است. حالا این بازیگر قرار است بار دیگر نقش کارمی را در فصل سوم سریال «بر» داشته باشد.

کمپانی دیزنی در شبکه اجتماعی ایکس تیزری را برای فصل سوم سریال «بر» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تیزر نیم نگاهی از درون فصل سوم سریال «بر» ارائه می‌دهد و جرمی آلن وایت را در کنار دیگر بازیگران همچون آیو ادبیری و ابن ماس باکراک نشان می‌دهد.

این تیزر افراد مختلف در داخل آشپزخانه را نشان می‌دهد که سعی دارند همه‌ی غذاها را به سرعت آماده کنند ولی این کار باعث هرج و مرج می‌شود و در این میان نیز ریچی سعی دارد تا همه چیز را پنهان نگه دارد. اخیرا نیز پوستری از فصل سوم سریال «بر» توسط سرویس آنلاین هولو منتشر شده بود.

سریال «بر» در حال حاضر یکی از سریال‌ها با بالاترین امتیاز در وب سایت راتن تومیتوز به شمار می‌رود که توانسته جوایز مختلفی را نیز به دست بیاورد. فصل سوم سریال «بر» در تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین هولو عرضه خواهد شد.