جیمز گان به تازگی نویسنده‌های فعال در سریال Lanterns از دنیای سینمایی دی‌سی را معرفی کرده است.
چارسو پرس: جیمز گان در پست تازه خودش در شبکه اجتماعی Threads، با هیجان بسیار زیاد نام نویسنده‌های با استعدادی را تأیید کرده که در حال کار روی سریال بسیار مورد انتظار Lanterns از دنیای سینمایی دی‌سی هستند. جیمز گان تأیید کرده که این سریال با حضور شخصیت‌های گرین لنترن هال جردن و جان استوارت خواهد بود.
این سریال توسط نویسنده‌های برجسته و با استعداد کریس موندی، تام کینگ و دیمون لیندلوف نویسندگی شده است. جیمز گان در این شبکه اجتماعی نوشته:
بله درست است. سریال Lanterns از دنیای سینمایی دی‌سی گروهی از نویسندگان با استعداد را گرد هم آورده و قسمت ابتدایی و همچنین طرح کلی داستان آن را نیز کریس موندی، تام کینگ و دیمون لیندلوف قلم زده‌اند. نیازی به خوش‌آمدگویی به تام کینگ نیست چراکه او از مدت‌ها قبل جزو خانواده دی‌سی بوده ولی باید به کریس موندی و دیمون لیندلوف برای پیوستن به خانواده دی‌سی خوش‌آمد گفت.
تام کینگ از جمله نویسنده‌های برجسته‌ای است که سابقه فعالیت بسیار زیادی در کمیک‌های دی‌سی دارد. کریس موندی نیز سابقه فعالیت در سریال Ozark را در کارنامه خودش دارد. دیمون لیندلوف نیز نویسنده سرشناسی است که به خاطر نویسندگی سریال Lost و سریال Watchmen شهرت دارد. همین نیز نوید تیم نویسندگی بسیار خلاقانه‌ای برای این سریال را می‌دهد. در حال حاضر تاریخ پخشی برای سریال «لنترن‌ها» تعیین نشده است.