تیزر تازه منتشر شده از سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان نوید اکشنی جذاب و جدید را می‌دهد.
چارسو پرس: سریال «اکلایت» جدیدترین سریال ساخته شده از دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود که در آن، فرقه جدای‌ها در اوج قدرت خودشان قرار دارند. اتفاقات این سریال حدود یک قرن قبل از رویدادهای فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace رخ می‌دهند و دوره‌ای متفاوت را به نمایش می‌گذارند.

تیزر جدید منتشر شده برای سریال «اکلایت» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، نه تنها قدرت بسیار زیاد فرقه جدای را به نمایش می‌گذارد بلکه نشان می‌دهد که عوامل سازنده و بازیگران تلاش بسیار زیادی برای خلق سکانس‌های اکشن خیره‌کننده و جذاب این اثر تازه کردند.

مسئولیت خلق و ساخت این سریال تازه از دنیای جنگ ستارگان را لزلی هدلند برعهده داشته است، کسی که برای این سریال از فیلم‌های هنرهای رزمی الهام گرفته و این موضوع نیز در سکانس‌های اکشن این سریال کاملا مشهود است و تیزرها و تریلرهای سریال این موضوع را به خوبی به نمایش گذاشتند.

از جمله بازیگران حاضر در سریال «اکلایت» می‌توان به آماندلا استنبرگ، لی جونگ جائه، کری ان ماس، چارلی بنت، دفنه کین و تعدادی دیگر اشاره کرد. دو قسمت ابتدایی سریال «اکلایت» در تاریخ ۴ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد و باقی قسمت‌ها به صورت هفتگی عرضه می‌شوند.