دبیرخانه جشنواره «باران رحمت» نمایشنامه هایی از محمد چرمشیر، نصرالله قادری و میلاد اکبرنژاد را برای شرکت در این جشنواره به شرکت کنندگان پیشنهاد داد.

 

سایت خبری تئاتر: دبیرخانه جشنواره «باران رحمت» نمایشنامه های «هنگامه ای که آسمان شکافت» نوشته نصرالله قادری، «سبز در ساحت سپید و ستاره» نوشته میلاد اکبرنژاد و نمایشنامه «زمان سکوت برای زندگان» از محمد چرمشیر را به شرکت کنندگان در این جشنواره پیشنهاد می دهد.

دومین جشنواره فرهنگی هنری «باران رحمت» با توجه به وجود رشته بازیگری و درخواست دانشجویان این رشته بخش تک گویی (مونولوگ) به مسابقه جشنواره «باران رحمت» اضافه شد و ستاد برگزاری دومین جشنواره «باران رحمت» دو نمایشنامه «هنگامه ای که آسمان شکافت» نوشته نصرالله قادری و نمایشنامه «سبز در ساحت سپید و ستاره» نوشته میلاد اکبرنژاد را در بخش تک‌گویی و نمایشنامه «زمان سکوت برای زندگان» نوشته محمد چرمشیر را در بخش صحنه ای برای استفاده دانشجویان پیشنهاد می کند.

اخذ مجوز از نویسنده پس از انتخاب قطعی اثر الزامی است.

دومین جشنواره سراسری دانشجویی «باران رحمت» به دبیری حسین پارسایی در بخش های مسابقه و جنبی و در رشته های تئاتر، تایپوگرافی، هم آوایی و تواشیح، فیلم کوتاه، عکاسی، خوشنویسی، تصویرسازی، طراحی پوستر، نگارگری و نقاشی از ۱۱ تا ۲۵ تیرماه در باغ موزه قصر برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط:

نامه حسین پاکدل به فضانورد روسی

تقدیم یک تئاتر به مادران 175 غواص شهید در مالموی سوئد

برنامه‌های سالن تئاتر باران در خرداد ماه اعلام شد

توضیح دادویی درباره مجوز نمایش «عاشقانه‌های ناآرام»

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد

نمایش «در اعماق» تمدید شد

«فصل مه‌آلود» تنها سه روز دیگر اجرا می‌رود

برگزیدگان هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی مشخص شدند

هادی مرزبان با یک نمایش جدید می‌آید

«ملاقات بانوی سالخورده» به روزهای پایانی اجرا نزدیک شد.

فریبرز عرب‌نیا در یک تئاتر بازی می‌کند

گلایه پری صابری از تالار وحدت