نمایش " هیچکس نبود بیدارمان کند" به کارگردانی "پیام دهکردی"و نویسندگی "محمدامیر یار احمدی "از ۱۸خرداد ماه درتماشاخانه باران به روی صحنه می رود .رضامولایی در آخرین روزهای تمرین به گروه بازیگران نمایش پیوست. مولایی قراراست جایگزین روزبه حصاری در این نمایش باشد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: پیام دهکردی در رابطه با این جایگزینی گفت"آقای حصاری زمان زیادی برای ساختن و پرداختن به این نقش صرف کردند و زحمات زیادی برای این نقش کشیدند. منتها مشکلاتی برای او پیش امد که برای ما قابل درک بود و خود ایشان نگران نمایش بودند و ما نیز نگرانِ نگرانیهای ایشان بودیم. در واقع هر دوطرف درتلاش بودیم که بهترین راه را پیدا کنیم و سرانجام تصمیم به جایگزینی گرفتیم

وی در پایان گفت ما تلاش کردیم که در زمانی اندک از بازیگری بخواهیم تا بتواند در این زمینه ما را همراهی کند که آقای رضا مولایی علارغم زمان کم،محبت کردند دعوت ما را پذیرفتند و در این نمایش همراه ما شدند.

لازم به ذکر است  بازیگران این نمایش،فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد،، رضا مولایی ،پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمدرضا علی اکبری، عارفه لک ،نیکی نصیریان ،نیلوفر دربندی و آماندا موسوی هستند .

رضا مهدی زاده( طراح صحنه )، پریدخت عابدین نژاد( طراح لباس)، رضا حیدری(طراح نور) ،نورالدین حیدری ماهر (دستیار کارگردان)، شیما مرادی، سید فرشاد هاشمی (گروه کارگردانی)، وحید لک( مدیر روابط عمومی وارتباطات )،الهه حاجی زاده (مسئول اطلاع رسانی )،رضا معطریان(عکاس )،محمدمجتهدی ( خوشنویس و طراح لوگو)اسماعیل باستانی(انتخاب موسیقی)، مصطفی جعفری (اجرای پوستر و بروشور ) دیگرعوامل این نمایش هستند .

نمایش "هیچکس نبود بیدارمان کند"  از ۱۸خرداد ماه هررزو ساعت 21  درتماشاخانه  باران به روی صحنه می رود.

 

اخبار مرتبط:

چه کارگردن‌هایی از سینما وسوسه تئاتر شدند

دلیل انصراف فولادوند از نمایش «ایرلند نباید جای بدی هم باشه»

«شش جای هشت» در تماشاخانه «بنفش» خوانش می‌شود

فراخوان نخستین دوره جایزه محمود استادمحمد منتشر شد

آغاز به کار تماشاخانه سه نقطه پس از ۴۵ روز توقف

«سینماهای من» به مسعود کیمیایی تقدیم شد

«ایرلند نباید جای بدی هم باشه» اجرا نمی‌شود

اجرای «مارکس در سوهو» درخانه موزه استاد عزت الله انتظامی

حسن معجونی با«ستوان اینیشمور» در ایرانشهر

رویا نونهالی و تجربه اولین کارگردانی تئاتر

دبیران سه بخش سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

نمایش برگزیده تئاتر فجر روی صحنه سنگلج

بعد از تعطیلات چه تئاتر هایی روی صحنه می‌روند

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی اعضای خانه تئاتر