نمایش «مثل ماه برای آسمان» شب گذشته میزبان حجت الاسلام دهدشتی امام جمعه موقت آبادان، حاج آقای مهدوی امام جمعه مسجد الزهرا تهران، سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و محمد حسین صفارهرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون بود.

 

سایت خبری تئاتر: مهمانان ویژه این روز و چهره های سیاسی، فرهنگی حاضر در سالن، در پایان اجرای این نمایش با گروه بازیگران و عوامل کار دیدار کرده و ضمن تقدیر از رویکرد درست نمایش نسبت به موضوع مهدویت، پیشنهادها و رهنمودهایی را نیز برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر بر مخاطبی که با عشق به حضرت ولی عصر(عج) به سالن می آید، بیان کردند.

در این دیدار محمد حسین صفار هرندی گفت: از اینکه یک کار مهدوی شاید برای اولین بار، در تاتر روی صحنه رفته است باید به دست اندرکاران آن تبریک گفت. ذهن من یاری نمی کند که در تئاتر، پرداختن مستقیم به مقوله زندگی ولی عصر(عج) قبلا تجربه شده است یا خیر ولی امیدوارم این نمایش به عنوان مقدمه ای برای کارهای دیگر در زمینه مهدویت باشد. حتما این اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به نمایش «خورشید کاروان» که تولید و اجرای آن پیشگام و پیشتاز کارهای بسیاری در این زمینه بوده، گفت: از آنجا که آقای زارعی یکی از هنرمندان پیشگام در زمینه آثار مذهبی هستند و افراد بسیاری از جمله هنرمندان جوانتر به وی تعصی خواهند کرد این مسیر با تلاش آقای زارعی ادامه خواهد داشت.

نمایش «مثل ماه برای آسمان» با کارگردانی کورش زارعی هر روز ساعت ۱۸ در تالار وحدت روی صحنه است.

 

گزارش تصویری مرتبط

 

اخبار مرتبط:

چه کارگردن‌هایی از سینما وسوسه تئاتر شدند

دلیل انصراف فولادوند از نمایش «ایرلند نباید جای بدی هم باشه»

«شش جای هشت» در تماشاخانه «بنفش» خوانش می‌شود

فراخوان نخستین دوره جایزه محمود استادمحمد منتشر شد

آغاز به کار تماشاخانه سه نقطه پس از ۴۵ روز توقف

«سینماهای من» به مسعود کیمیایی تقدیم شد

«ایرلند نباید جای بدی هم باشه» اجرا نمی‌شود

اجرای «مارکس در سوهو» درخانه موزه استاد عزت الله انتظامی

حسن معجونی با«ستوان اینیشمور» در ایرانشهر

رویا نونهالی و تجربه اولین کارگردانی تئاتر

دبیران سه بخش سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

نمایش برگزیده تئاتر فجر روی صحنه سنگلج

بعد از تعطیلات چه تئاتر هایی روی صحنه می‌روند

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی اعضای خانه تئاتر