گوهر خیراندیش در اجرای روز چهارشنبه 20 خرداد ماه به تماشای نمایش" هیچ کس نیود بیدارمان کند "نشست.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه : گوهر خیراندیش در اجرای روز چهارشنبه  20 خرداد ماه به تماشای نمایش" هیچ کس نیود بیدارمان کند "نشست. وی در رابطه با این نمایش گفت :  آقای یار احمدی متن این نمایش  را مطابق با شرایط روز جامعه ما نوشته اند واین نشان دهنده هوش سرشار ایشان است. از سوی دیگر انتخاب این متن توسط پیام دهکردی و اجرایی دقیق وزیبای آن ، هوشمندی وتوانایی  این بازیگر و کارگردان تئاتر را نشان می دهد. این نمایش سرشار از لحظات زیبا و تاثیرگذار است ومن بسیار خوشحال هستم که این نمایش را دیدم این نمایش ارزش دوبار دیدن را دارد زیرادر تمام لحظات تماشاگر را با خود همراه می کند و حتی زمانی که از سالن خارج می شویم بازهم ذهنمان درگیر این نمایش هست"

وی دررابطه با نوع بازیهای این نمایش گفت" بازی های بازیگرهای این نمایش کاملا مطابق با متن و در چهارچوب نمایش است و من شاهد بازیهای متفاوت از بازیگران بودم بازیهایی که در قالبهای متفاوت از شخصیت بازیگران بود . من بارها شاهد نمایش ها و فیلم هایی از خانم فریبا متخصص و الهام پاوه نژاد بودم اما این دوستان در این نمایش بازیهای زیبا ومتفاوتی را ارائه  داده  بودند. سایر بازیگران این نمایش همگی با ظرافت و پختگی از پس نقششان برامده بودند .هماهنگی و یک دستی در نمایش حاصل تلاش پیام دهکردی وگروه اجرایی اوست.زمانی که کارگردان یک نمایش همزمان در آن نمایش بازی هم می کند این امر کارگردانی را سخت تر می کند امابه نظر من پیام دهکردی از پس این مهم برامده است."

گوهر خیر اندیش  بازیگر تئاتر ،تلویزیون و سینما در پایان یکی از مهمترین  ویژگی های این نمایش را این گونه بیان کرد" استفاده درست و به جا از گویش لری یکی از مهمترین ویژگی های این نمایش بود.این نمایش جزو اولین نمایش هایی بود که من در آن ازاستفاده گویش  لذت بردم زیرا بازیگران وکارگردان به خوبی با این لحجه  آشنا بودند .البته طراحی لباس و صحنه زیبای این نمایش هم برای من بسیار دلنشین بود"

لازم به ذکر است  بازیگران این نمایش  فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد،، رضا مولایی ،پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمدرضا علی اکبری، عارفه لک ،نیکی نصیریان ،نیلوفر دربندی وآماندا موسوی هستند .

رضا مهدی زاده( طراح صحنه )، پریدخت عابدین نژاد( طراح لباس)، رضا حیدری(طراح نور) ،نورالدین حیدری ماهر (دستیار کارگردان)، شیما مرادی، سید فرشاد هاشمی (گروه کارگردانی)، وحید لک( مدیر روابط عمومی وارتباطات )،الهه حاجی زاده (مسئول اطلاع رسانی )،رضا معطریان(عکاس )،محمدمجتهدی ( خوشنویس و طراح لوگو)اسماعیل باستانی(انتخاب موسیقی)، مصطفی جعفری (اجرای پوستر و بروشور ) دیگرعوامل این نمایش هستند .

نمایش "هیچکس نبود بیدارمان کند"  از ۱۸خرداد ماه هرروز ساعت ۲۱ درتماشاخانه  باران به روی صحنه می رود.

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور/ با پول اجرا بگیرید

«بازی استریندبرگ» در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا می شود

یکتا ناصر به «عاشقانه های نا آرام» پیوست

آثار راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند

«دژاوو» شنبه هم اجرا می‌شود

محمود عزیزی رئیس جشنواره تئاتر شهر شد

تینو صالحی «وُو» را اجرا می‌کند

تفاهم نامه شهرداری با تماشاخانه سنگلج

برپایی کارگاه بازیگری برای اجرای یک نمایش

مودبیان کارگاه «چخوف خوانی» برگزار می‌کند

انصراف نیما دهقان از اجرای «طویله آباء»