هادی حجازی‌فر با پایان «افعی تهران» در حالی «داریوش» را به شبکه نمایش خانگی می‌آورد که این سریال به نظر در ادامه «پوست شیر» ساخته شده است. در این سریال همچون «موقعیت مهدی» حجازی‌فر در مقام کارگردان و بازیگر حضور دارد. نوید محمودی تهیه‌کنندگی آن را برعهده گرفته است.
چارسو پرس: دانشجوی رشته هنرهای نمایشی که سال‌ها در این حوزه زحمت کشید حالا به چهره شناخته شده‌ تبدیل شده است. بازیگر بی‌حاشیه‌ای که با «ایستاده در غبار» توانست توانایی‌هایش را نشان دهد و بعدها در فیلم‌هایی چون «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» و «شاه‌کش»، «دوزیست» و .... بازی کرد.

 حجازی‌فر ۴۸ ساله در فیلم‌های زیادی بازی کرد اما نکته قابل توجه حضورش در نقش‌های جدی و طنز بود که توانسته از عهده هر دو بربیاید اما همیشه شخصیتی جدی داشته.

 حجازی‌فر کارگردان تئاتری بود که به عنوان بازیگر سینما شناخته شده اما ردپای کارگردانی‌اش برای آنها که می‌شناختنش در فیلم «آتابای» آنقدر زیاد بود که نشان داد که شاید لازم است در سینما نیز کارگردانی کند.

 این بازیگر با «موقعیت مهدی» به عنوان کارگردان ظاهر شد، فیلم درباره شهید باکری که در زمان اکرانش در جشنواره فیلم فجر موفقیت‌هایی به دنبال داشت و در نهایت نسخه تلویزیونی آن نیز در سیما به نمایش درآمد.

 اما نقطه اوج این بازیگر حضورش در سریال «پوست شیر» بود، سریالی که در زمان پخش توانست جز پرمخاطب‌های نمایش خانگی باشد و حجازی‌فر پیش از پیش شناخته شد.

 اما در همین سال‌ها حضورش در تئاتر کمتر نشد، بازیگری که درآمدش از سینما را خرج تئاتر می‌کرد و حمایت از گروه‌های نمایشی را در کنار برگزاری جشنواره خصوصی تئاتر و مدیریت تئاتر هامون در برنامه‌اش دیده می‌شد.

 حجازی‌فر حالا در «داریوش» هم کارگردان است و هم بازیگر. نقش «داریوش» را بازی می‌کند و قصه‌اش را کارگردانی. سریالی که گویا در ادامه «پوست شیر» ساخته شده و نوید محمودی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

معلوم نیست با پخش این سریال، «داریوش» به دل مخاطب بنشیند یا نه؟ به نظر ریسک بزرگی برای هادی حجازی‌فر است که البته او همچون تجربه‌ای را در «موقعیت مهدی» نیز داشته.

 در «داریوش» در کنار حجازی‌فر بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، علی مصفا و محسن قصابیان بازی می‌کنند و حجازی‌فر از بازیگران «پوست شیر» همچون علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان و ژیلا شاهی را در سریال دارد.

 این سریال در ۱۳ قسمت تولید شده و در پلتفرم پخش کننده «افعی تهران» هر چهارشنبه پخش می‌شود.

تیزر این سریال منتشر شده اما نکته جذاب و قابل توجه این که در «پوست شیر» از ترانه ابراهیم عابدی استفاده شده و در این سریال از ترانه داریوش اقبالی استفاده شده است.