تئاتر باران، نخستین جشن خصوصی تئاتر را برگزار می کند به این ترتیب که برترین نمایش‌های اجرا شده در تئاتر باران معرفی و جایزه «باران» به آثار برتر سال اهدا می شود.

 

سایت خبری تئاتر: تئاتر باران، نخستین جشن خصوصی تئاتر را برگزار می کند به این ترتیب که برترین نمایش‌های اجرا شده در تئاتر باران معرفی و جایزه «باران» به آثار برتر سال اهدا می شود.

خیام وقارکاشانی مدیر تئاتر باران در همین زمینه گفت: با معرفی نمایش‌های برتر سالن تئاتر باران نخستین جشن خصوصی تئاتر برگزار می شود. اولین جشن خصوصی تئاتر با داوری آثاری که تا بهمن ماه سال۹۴ در سالن تئاتر باران روی صحنه می روند، برگزار می شود و جایزه تئاتر باران، بنا بر آرا بزرگان تئاتر در سال ۱۳۹۴ اجرایی خواهد شد.

علی رفیعی، فرهاد مهندس پور، مسعود رایگان، نادر برهانی مرند و رویا تیموریان داوری جشن تئاتر باران را بر عهده خواهند داشت.

نخستین جشن خصوصی تئاتر در ده بخش بهترین اثر، کارگردانی، نویسندگی، بازیگر مرد، بازیگر زن، طراحی صحنه، طراحی لباس، طراحی گریم، طراحی نور و طراحی پوستر و بروشور داوری خواهد شد.

جایزه تئاتر باران به نمایش‌های برتر سال ۹۴ و بازیگران موفقی که آثارشان در این سالن روی صحنه رفته است، اختصاص خواهد داشت و قرارست به عنوان نخستین جشن خصوصی تئاتر، گامی بزرگ در ارتقا هنر نمایش در بخش خصوصی بردارد.

 

اخبار تئاتر:

تخفیف گروهی برای تماشای «نمایش هیچ کس نبود بیدارمان کند»

راه اندازی سیستم سرمایشی پلاتوهای اداره تئاتر

لیلی رشیدی: نمی دانم کارگردان می‌مانم یا نه

توضیح مدیر تماشاخانه باران درباره فشردگی اجراها

«پرده سوم، صحنه چهارم» در سنگاپور روی صحنه رفت

"مدیر امور اجرایی و روابط عمومی" تماشاخانه سنگلج منصوب شد

آخرین تمرین‌های «تخلف ميزانسنيك سهراب»

آغاز پیش‌فروش تخفیف‌دار نمایش «ستوانِ اینیشمور»

تعطیلی جلسات نمایشنامه خوانی در چایخانه اداره تئاتر

رضا مولایی: دیرآمدم اما زود رسیدم

«در بار انداز» آماده اجرا می شود

معجونی در نشست «ستوان آینیشمور» چه گفت؟