سرویس آنلاین مکس ساخت سریال Arkham Asylum از دنیای بتمن را کنسل کرده است.
چارسو پرس: تیمارستان آرکهام یکی از مکان‌های نمادین و برجسته در شهر گاتهام و داستان‌های مرتبط با بتمن به شمار می‌رود و برای مدتی است که قرار بوده سریال Arkham Asylum ساخته شود اما توسعه این سریال روند خوبی نداشته و به نظر می‌رسد که قصدی برای ادامه توسعه آن وجود ندارد.

قرار بود نسخه‌ای فرعی از فیلم The Batman ساخته مت ریوز و حول محور تیمارستان آرکهام ساخته شود اما گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که این پروژه کنسل شده است اما همچنان این احتمال وجود دارد که پروژه‌ای در آینده حول محور تیمارستان آرکهام ساخته شود.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


در ابتدا این پروژه به عنوان سریال Gotham City P.D معرفی شده بود که داستان آن حول محور دنیای فاسد و خطرناک اداره پلیس شهر گاتهام جریان دارد و بر اساس مجموعه کمیکی به نام Gotham Central بوده است. در ادامه نویسنده سریال The Sopranos و سریال Boardwalk Empire یعنی ترنس وینتر مسئولیت بازنویسی این سریال را برعهده گرفت اما او به خاطر اختلاف نظر از این پروژه کنار رفت.

جو بارتون نیز در ادامه وظیفه نویسندگی این سریال را برعهده گرفت اما او نیز از این پروژه کناره‌گیری کرد. در سال ۲۰۲۲ میلادی، تصمیم بر آن شد که این سریال حول محور اتفاقات و وحشت‌های درون تیمارستان آرکهام باشد اما حالا این پروژه دیگر در دست توسعه قرار ندارد.