شب گذشته در حالی نمایش« خرمهره » به نویسندگی فرهاد نقد علی و کارگردانی محسن قصابیان در تالار استادمشایخی به کار خود پایان داد که علی باباچاهی شاعر معاصر ایران و جمعی از هنرمندان تئاتر و تلویزیون از آخرین اجرای این نمایش دیدن کردند.

 

سایت خبری تئاتر: پس از اجرا علی باباچاهی با حضوردرصحنه از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد و برای گروه آرزوی موفقیت بیشتر در کارهای بعدی کرد.

خسرو شهراز ، محسن شاه محمد لو ،رحیم نوروزی ، مازیار تهرانی از جمله هنرمندان دیگری بودند که از اجرایی پایانی «خرمهره » دیدن کردند. همچنین در طول اجرای یک ماه این نمایش هنرمندان ، شاعران و نویسندگان بسیاری همچون محمود دولت آبادی ، شیوا ارسطویی ،رویا نونهالی، علیرضا بهنام، کوروش نریمانی ، شهره سلطانی ،افروز فروزند، روزبه حسینی ،احسان فلاحت پیشه، آتوسا زرنگار زاده ،آرش منصور گرگانی ، نیلوفرامانت چی و...از این نمایش دیدن کردند.

نمایش «خرمهره »یک طنز اجتماعی ،انتقادی بود که فرهاد نقد علی سالها پیش آن را بر اساس داستان«خطا کار» چخوف نوشت ومحسن قصابیان با بهره گرفتن غیر مستقیم از شیوه های نمایش های سنتی ایرانی و تلفیق آنها با سبک برشتی آن را در یک فضای ابزورد اجرا کرد. داستان این نمایش روایت مردمانی است که بارنجها وشادی هایشان خطوط راه آهن خود را می سازند و بعد در اثرفقراقتصادی و فرهنگی ،خرمهره هایش را باز می کنند و می بلعند. حکایت انسانهایی که به دلیل عقب ماندگی فرهنگی و اقتصادی مورد سو استفاده قدرتمندان زروگو قرار می گیرند. محسن قصابیان،پژمان عبدی وپویا نوروزی بازیگران این نمایش بودند.

 

اخبار مرتبط:

«در اعماق» به نفع هنرمندان بیمار به روی صحنه می رود

اجرای نمایش "سنجاب های شنگول و منگول" برای هنرمندان و خبرنگاران

برپایی دوره دوم کارگاه‌ کمدی خلاق توسط کوروش نریمانی

اجرای آیین‌های سنتی ماه رمضان در برج میلاد

برنامه‌های اداره کل هنرهای نمایشی برای ماه مبارک رمضان

«هاکلبری فین» تمدید شد

تئاتر باران جشن خصوصی تئاتر برپا می‌کند

رحمت امینی «جیجک علیشاه» را در سنگلج اجرا می‌کند

اجرای پرفورمنس «خارش - هنر مقصود» در گالری محسن