مدیر عامل خانه تئاتر با اشاره به برگزاری مراسم جشن تولد برای عزت الله انتظامی به عنوان رییس هیات مدیره، از اهدای مدالیوم خانه تئاتر به این بازیگر پیشکسوت خبر داد.

 

سایت خبری تئاتر: ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر درباره مراسم جشن تولدی که روز گذشته اول تیرماه از طرف خانه تئاتر برای عزت الله انتظامی برگزار شده بود، به خبرنگار مهر گفت: آقای انتظامی رییس هیات مدیره خانه تئاتر هستند و در طول سال های متمادی همیشه لطف زیادی به خانه تئاتر داشته و کمک و همراهی فراوانی به ما کرده اند. این هنرمند تا پیش از اینکه بیمار شود در همه جلسات هیات مدیره خانه تئاتر شرکت می کرد و یاری رسان ما بود البته امسال نیز با وجود بیماری هرگاه فرصتی باشد در این جلسات حضور می یابد.

وی ادامه داد: ما نیز هر سال سعی بر این داشتیم که روز تولد آقای انتظامی را در خانه تئاتر جشن بگیریم و امسال هم از وی تقاضا کردیم که در جلسه دوشنبه هیات مدیره شرکت کنند تا بتوانیم البته یک روز پس از زادروزشان جشن تولدی برای این هنرمند بزرگ برگزار کرده و از خدماتی که آقای بازیگر در طول این سال ها برای خانه تئاتر انجام دادند، سپاسگزاری کنیم. البته به دلیل همزمانی تولد آقای انتظامی با ماه مبارک رمضان نتوانستیم از کسی پذیرایی کنیم و فقط شمع تولد وی با حضور اعضا هیات مدیره و هنرمندان تئاتر فوت شد.

راد یادآور شد: در این مراسم خودمانی مدالیوم خانه تئاتر نیز به آقای بازیگر سینما به پاس تلاش هنرمندانه برای ارتقای هنر بازیگری در ایران اهدا شد. خانه تئاتر با اهدای این نشان قصد داشت به این هنرمند ادای احترام کند و نشان دهد که همیشه به یادش است. البته ما تلاش می کنیم هفته ای دو سه بار به صورت تلفنی با وی در ارتباط باشیم و حالشان را جویا شویم.

مدیر عامل خانه تئاتر در پایان درباره پیگیری مراحل ساخت و ساز ساختمان خانه تئاتر عنوان کرد: چون بودجه ای در اختیار نداریم فعلا مراحل تکمیل ساخت و ساز ساختمان خانه تئاتر متوقف است. هنوز مبلغ ۶۰ میلیون تومان از تفاهم نامه ای که سال گذشته بین خانه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی منعقد شده بود، به ما پرداخت نشده است اما اعلام کردند در اولین فرصت این مبلغ به حساب خانه تئاتر واریز می شود. البته هنوز تفاهم نامه سال جدید نیز امضا نشده و این مبلغ متعلق به طلب سال گذشته ماست.

در این مراسم که بعد از ظهر دوشنبه اول تیرماه در خانه تئاتر برگزار شد اعضای هیات مدیره خانه تئاتر و هنرمندان این عرصه از جمله علیرضا نادری، بهزاد فراهانی، حمید پورآذری، اصغر دشتی، امیر اسمی، حسین کیانی، علی هاشمی، محمد ساربان، بهزاد صدیقی و ... حضور داشتند.

 

 

 

اخبار مرتبط:

مسائل خبرنگاری تئاتر می‌شود

نغمه ثمینی کارناوال «اعتراف» را در مکتب تهران برگزار می‌کند

برگزاری سومین دوره کارگاه‌های آموزشی در خانه عروسک

اجرای دو نمایش جدید در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی

یک منتقد سینما بازیگر تئاتر شد

خوانش «هملت دبستانی» در مکتب تهران

اجرای نمایش«روایتی تازه از قصه ای کهن» در اداره تئاتر

افتتاح نمایش «اولئانا» با حضور شیرین بزرگمهر

«خانه نمایش دا» افتتاح می‌شود

اجرای نمایش «اهانت به تماشاگر» در تماشاخانه دراما

اپرای «خیام» پروژه جدید بهروز غریب پور

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران انتخاب شد

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟