آنتونی استار، بازیگر سریال The Boys می‌گوید قصد ندارد دوباره در ژانر ابرقهرمانی ایفای نقش کند.
چارسو پرس: سریال The Boys محصول شبکه آمازون پرایم یک موفقیت کامل هم از نظر تجاری و هم از نظر منتقدان است؛ حتی با وجود تفاوت نظرها درباره فصل آخر آن وجود دارد.

چیزی که همه بینندگان در سراسر جهان در آن هم نظر هستند بازی درخشان آنتونی استار در نقش شخصیت هوملندر در این سریال است. این ستاره نیوزلندی بدون شک تا سال‌ها با این نقش‌آفرینی بی‌نظیر در یادها باقی می‌ماند.

از آن‌جایی‌که سریال The Boys با پخش فصل پنجم به کار خود پایان می‌دهد، به‌ظر نمی‌رسد که آنتونی استار برنامه‌ای برای نگه‌داشتن شنل خود داشته باشد و به‌گفته خودش قصد فاصله گرفتن از این ژانر قهرمانی را دارد.


او با حضور در قسمت جدید پادکست Happy Sad Confused به گمانه‌زنی‌های طرفدارانش درباره ایفای نقش ابرقهرمان بوستر گلد در سریال Booster Gold از دنیای جدید دی سی این چنین واکنش نشان داده است:
«بوستر گلد. او چه کار می‌کند؟ نه، به من بگو. من صادقانه نمی‌دانم. من کمی کند هستم [در دنبال کردن اخبار]. آیا او موهای بلوند دارد؟ چجوری این به فکرتون رسید؟ واقعا باید برای پیدا کردنش زمان گذاشته باشید. من دارم پیر می‌شوم و بدنم دیگر علاقه‌ای به کارهای اکشن ندارد. من می‌خواهم سر جایم بنشینم و به بقیه بگویم که نمی‌توانی آن کار را انجام بدهی [کنایه از امر و نهی کردن]. من می‌خواهم پشت یک میز در یک برنامه بررسی صحنه جرم بنشینم.»

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


انتظار می‌رود که شخصیت بوستر گلد در سریال مستقل خود معرفی شود و طبق شایعات منتشر شده، تیم سازنده سریال The Righteous Gemstones از شبکه HBO در بین سازندگان این سریال حضور دارند.