نخستین شماره مجله «هنر بازیگری» همراه با گفتگوهایی با اکبر عبدی، رضا ناجی، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی و مطالبی از رامتین خداپناهی، امین تارخ و علی ظفر قهرمانی نژاد منتشر شد.

 

سایت خبری تئاتر: پس از پیش‌شماره نوروزی نشریه «هنر بازیگری» که در ابتدای بهار ۹۴ منتشر شد، شماره نخست این مجله در روز پایانی بهار به بازار نشر آمد.

در نخستین شماره «هنر بازیگری» گفتگوهایی با بازیگران سینما، تئاتر، تلویزیون و دوبله صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به گفتگو با هنرمندانی چون اکبر عبدی، آناهیتا همتی، جلال مقامی، فرخ نعمتی و سهیلا رضوی، حبیب اسماعیلی، حسین محب‌اهری، محسن میرزاعلی، جولیان مور، رانبیر کاپور، رضا ناجی، گیتی رئوفی (همسر جمشید مشایخی)، چیچو (شمس الله دولتشاهی)، بازیگران سریال «روزی‌روزگاری» و... اشاره داشت.

در این شماره همچنین مطالبی به قلم امین تارخ، علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد و رامتین خداپناهی و گزارش‌گفتگویی با بازیگران درباره امنیت شغلی در این رشته، نقد بازی‌های نمایش «سقراط»، تحلیل بازی دو بازیگر شاعر، مقاله پژوهشی رابرت ویلسون و مطالب گوناگون دیگری از بازیگری و بازیگران ایران و جهان دیده می‌شود.

مجله «هنر بازیگری» به مدیریت و سردبیری بهزاد خاکی‌نژاد از نوروز ۹۴ و هر سه ماه یک‌بار در ۸۸ صفحه و بهای ۵۰۰۰ تومان منتشر شده است. شماره پیشین نشریه در قالب یک پیش‌شماره نوروزی ویژه خسرو شکیبایی منتشر شده بود.

شماره نخست «هنر بازیگری» در انتشارات پارت و گیشه‌های مطبوعات از ۳۱ خرداد ماه دیده می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

مسائل خبرنگاری تئاتر می‌شود

نغمه ثمینی کارناوال «اعتراف» را در مکتب تهران برگزار می‌کند

برگزاری سومین دوره کارگاه‌های آموزشی در خانه عروسک

اجرای دو نمایش جدید در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی

یک منتقد سینما بازیگر تئاتر شد

خوانش «هملت دبستانی» در مکتب تهران

اجرای نمایش«روایتی تازه از قصه ای کهن» در اداره تئاتر

افتتاح نمایش «اولئانا» با حضور شیرین بزرگمهر

«خانه نمایش دا» افتتاح می‌شود

اجرای نمایش «اهانت به تماشاگر» در تماشاخانه دراما

اپرای «خیام» پروژه جدید بهروز غریب پور

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران انتخاب شد

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟