محسن علیخانی بعد از 15 سال نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره‌روز» را روی صحنه می‌برد.

 

سایت خبری تئاتر: طبق اعلام مدیر تماشاخانه باران، این نمایش که در جشنواره نوزدهم تئاتر فجر در سال 79 اجرا شد و پس از آن به مدت محدودی در تئاترشهر به صحنه رفت، به عنوان اولین کار تولیدی کمپانی «باران» در تماشاخانه باران اجرا می‌شود.

برای اجرای این نمایش که تلاش شده تا تقریبا همان گروه قبلی حضور داشته باشند، مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، فرزین صابونی، پونه عبدالکریم‌زاده، فهیمه امن‌زاده و مریم باقری بازی می‌کنند.

نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره‌روز» که نوشته علیرضا نادری است، به کارگردانی محسن علیخانی برای اجرا در عید فطر و در تماشاخانه باران آماده می‌شود.

این نمایش در جشنواره تئاتر فجر در 9 بخش نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت جایزه اول نمایشنامه‌نویسی برای علیرضا نادری، جایزه اول کارگردانی برای محسن علیخانی، جایزه اول بازیگری زن برای ستاره اسکندری،‌ جایزه دوم بازیگری مرد برای مهدی سلطانی و احمد مهرانفر و جایزه دوم طراحی صحنه برای منوچهر شجاع را دریافت کرد.

نمایش‌نامه «سعادت لرزان مردمان تیره‌روز» به فروپاشی یک خانواده ایرانی در دهه ۶۰ می‌پردازد. ماجرا در عصر یک روز بارانی آغاز و نیمه شب، تاریک و هول‌انگیز به پایان می‌رسد.

 

اخبار مرتبط:

آخرین مهلت ارسال آثار به بخش نمایش‌نامه‌نویسی جشنواره تئاتر شهر

اولین شماره «هنر بازیگری» منتشر شد

کاظم هژیر آزاد : نقش های کمدی را دوست دارم

انتقاد یک بازیگر از وضعیت تئاتر

فراخوان مسابقه عکس و مدرسه عکاسی چهارمین جشنواره تئاتر شهر منتشر شد

نمایش "چیستا" ویژه هنرمندان به روی صحنه می رود

معرفی شورای انتخاب دو بخش از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مجموعه تئاتر صبا امسال افتتاح می‌شود

«کالیگولا» دوباره اجرا می‌شود

بیانیه کانون کارگردانان خانه تئاتر به بهانه اجرای یک اثر

مدالیوم خانه تئاتر به انتظامی اهدا شد+ عکس

عکس‌هایی از تولد رضا کیانیان