مارول برای اینکه فهرست حضورهای افتخاری فیلم ددپول و ولورین لو نرود، شایعاتی دروغین ساخته و منتشر کرده بود.
چارسو پرس: فیلم ددپول و ولورین جمعه این هفته اکران خواهد شد و طرفداران آن باید مراقب باشند که حضورهای افتخاری فیلم برایشان لو نرود. پیش از اکران فیلم، حدس و گمان‌های زیادی درباره حضور شخصیت‌های مختلف در این فیلم وجود داشت و مشخص شد که بخش قابل توجهی از این شایعات توسط خود مارول ایجاد شده بود تا تب و تاب فیلم از بین نرود. وندی جاکوبسون، مدیر تولید این فیلم در مصاحبه‌ای با رسانه GamesRadar توضیح داد:

«ممکن است برای محافظت از اسرار فیلم در اینترنت یا به‌صورت حضوری کمی شایعات فریبنده نقل شده باشد [از طرف تیم تولید]. من نمی‌توانم حضور هیچ کوتاه شخصیتی را در فیلم تایید یا تکذیب کنم اما در رابطه با شخصیت‌هایی که ممکن است حضور داشته باشند، همیشه برای ما مهم بود که هیچ‌کدام از آن‌ها تکراری یا بی‌هدف به‌نظر نرسند. هر شخصیتی که ظاهر می‌شود، باید هدف مهمی داشته باشد یا دارای روایتی با آغاز، میانه و پایان مختص خود باشد. انتخاب افراد مناسب برای ما یک کار تیمی بزرگ بود.»

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


شایع‌ترین شایعه درباره حضور تیلور سویفت در نقش دزلر بود، هرچند مارول مسئولیت آن شایعه را بر عهده نگرفت. بیشتر شخصیت‌های ویژه‌ای که در این فیلم حضور دارند، بخشی از خود مارول هستند که شامل بازیگرانی که قبلا در فیلم‌های X-Men متعلق به استودیو فاکس قرن بیستم حضور داشته‌اند نیز می‌شود. دافنه کین، بازیگر فیلم لوگان در نقش X-23، آرون استنفورد بازیگر نقش پایرو در فیلم‌های ایکس‌من و تایلر مین در نقش سیبرتوث برای اولین‌بار است که بعد از اکران نسخه اول فیلم‌های ایکس‌من در سال ۲۰۰۰ به دنیای سینمایی مارول برمی‌گردند.