در جریان رویداد D23، اطلاعاتی جدیدی از فیلم Tron: Ares توسط اعضای آن اعلام شد و همچنین ویدیویی از این فیلم به نمایش درآمد.
چارسو پرس: فیلم Tron: Ares سومین سری از مجموعه فیلم‌های علمی-تخیلی Tron می‌باشد و درباره‌ی دنیای واقعیت مجازی درون یک سیستم رایانه‌ای است. بازیگران این فیلم از جمله جرد لتو، ایوان پیترز، گرتا لی و جف بریجز روی صحنه امدند و ویدیوئی از این فیلم را به نمایش گذاشتند.

در پایان ویدیو مشخص شد که موسیقی متن این فیلم توسط گروه Nine Inch Nails ساخته خواهد که در سبک موسیقی راک و الکترونیک کار می‌کنند و توسط ترنت رزنور تاسیس شده است. ترنت رزنور برای موسیقی متن فیلم‌های The Social Network و Soul برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد.

جرد لتو در نقش Ares بازی خواهد کرد که یکی از برنامه‌های دنیای دیجیتال است که مأموریت دارد وارد دنیای واقعی شود. گرتا لی نقش ایو کیم را برعهده خواهد داشت که درواقع برنامه‌نویس نابغه‌ای است که باید راهی برای ورود Ares به دنیای واقعی پیدا کند. ایوان پیترز نیز در نقش جولیان دیلینجر خواهد بود که هم‌نام شخصیت شرور اولین سری از مجموعه‌ی Tron است که در سال ۱۹۸۲ پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


با اینکه مجموعه فیلم‌های Tron دارای طرفداران خودش است، اما اولین سری از این مجموعه که در سال ۱۹۸۲ به کارگردانی استیون لیزبرگ پخش شد، فروش چندان خوبی را تجربه نکرد. داستان این فیلم درباره‌ی یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی به نام کوین فلین (با بازی جف بریجز) بود که ناخواسته به یک دنیای دیجیتال وارد می‌شود. در سال ۲۰۱۰ دومین سری از این مجموعه با عنوان Tron: Legacy توسط جوزف کازینسکی احیا شد.

یواخیم رونینگ فیلم Tron: Ares را براساس فیلمنامه‌ای از جسی ویگوتو و جک ثورن کارگردانی خواهد کرد. جودی ترنر اسمیت، گیلیان اندرسون، حسن میناژ، آرتورو کاسترو، کامرون موناگان و سارا دژاردین از دیگران بازیگران این فیلم هستند.