سالن های تئاتر تهران با 19 نمایش صحنه ای در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 22 میزبان علاقمندان به این عرصه هنری هستند.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش  سه جلسه تراپی  کاری از افسانه ماهیان و  روایتی تازه از قصه ای کهن  به کارگردانی محمد قاسمی در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه است.
نمایش های  تونل  نوشته فارس باقری و کارگردانی سیامک احصایی،  زبان اصلی  به کارگردانی و نویسندگی رسول کاهانی و  هیچکس نبود بیدارمان کند  نوشته محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی پیام دهکردی در تماشاخانه باران در حال اجراست.
همچنین نمایش های  اسم  نوشته ماتیو دولاپورت و الکساندر دولاپتولیر کاری از لیلی رشیدی و  اولئانا  نوشته دیوید ممت و کارگردانی علی اکبر علیزاد در تماشاخانه ایرانشهر و نمایش های  بازی استریندبرگ  نوشته فردریش دورنمات کاری از سهیل ساعی و نمایش  شانه کردن در آیینه شکسته پنجاه پاره در باد  به کارگردانی و نویسندگی علی نرگس نژاد در خانه هنرمندان به روی صحنه می رود.
تماشاخانه فانوس هم این روزها میزبان  خرده جنایت های زن و شوهری  نوشته اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی محمدرضا ستاری و نمایش  نامه های شبانه  نوشته کیانوش اخباری کاری از بنیامین بهادران در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی روی صحنه است.
مرکز آفرینش منشور هنر پذیرای نمایش  چیستا  به نویسندگی و کارگردانی امید نمازی شیرازی و تماشاخانه سه نقطه میزبان  بیست و هفت واگن پر از پنبه  نوشته تنسی ویلیامز به کارگردانی حمیدرضا فراهانی است.
نمایش  خرس  نوشته آنتوان چخوف به کاگردانی وحید اخوان در خانه استاد عزت الله انتظامی و نمایش  رام کردن زن سرکش  نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی مریم کاظمی در ایوان شمس در حال اجراست.
تالار حافظ نیز پذیرای نمایش  فهرست  نوشته رضا ثروتی و امیر احمد قزوینی به کارگردانی رضا ثروتی است.
نمایش  چشم در برابر چشم  به کارگردانی نازنین سهامی زاده در فرهنگسرای نیاوران، نمایش  عاشقانه های نا آرام  به کارگردانی مریم جلالیان در تالار وحدت و نمایش  سنجاب های شنگول و منگول  به نویسندگی و کارگردانی رضا آشفته در تالار محراب پذیرای علاقمندان به این عرصه هنری است.

 

اخبار مرتبط:

کوروش نریمانی: اجاره‌ای شدن سالن‌های دولتی باعث تأسف است

اجرای «تخلف میزانسنیک سهراب» در سالن استاد انتظامی

نمایش‌خانه‌ ایران‌شهر در شب‌های قدر اجرا نخواهد داشت

«ستوانِ آینیشمور» شنبه ۱۳ تیرماه هم اجرا می‌شود

مشاور اجرایی بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی منصوب شد

«کوکوی کبوتران حرم» نقد و بررسی می‌شود

«تئاتر و تماشاگر» منتشر می‌شود

خودتان بودید که یا این فاجعه را رقم زدید یا در مقابلش سکوت اختیار کردید.

تناقض‌گویی مدیران در روند بازسازی تئاتر شهر