کارگاه آموزشی تئاتر شورایی توسط آریان رضایی از 22 تیرماه امسال در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.

 

سایت خبری تئاتر: آریان رضایی مدرس این دوره از مدرسه تئاتر از سال 89 به طور مستمر به تئاتر شورایی پرداخته و سرپرستی گروه مونو تئاتر شورایی را نیز برعهده دارد. این کارگردان و بازیگر تئاتر تا کنون اجراهای متعددی از تئاتر شورایی و مونو تئاتر شورایی را در مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران به نمایش گذاشته است. رضایی به عنوان نویسنده و کارگردان تئاترهای تک نفره و اجراگردان تئاتر شورایی، کارگردانی حداقل 16 نمایش را در سقز و تهران در پرونده کاری دارد.

وی دیپلم های افتخار بهترین کارگردانی و طرح و ایده اجرایی از دومین جشنواره تئاترشهر را نیز برای کارگردانی نمایش "وقتی برلین شورایی می‌شود" دریافت کرده است.

در این دوره آموزشی هنرجویان با همکاری یکدیگر نمایشی را برای اجرا در ایام برگزاری جشنواره آماده خواهند کرد. طبق اعلام دبیرخانه، ثبت‌نام در این کارگاه آغاز شده و زمان برگزاری آن نیز روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت 11 تا 14 خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی با بخش آموزش فرهنگسرای سرو تماس بگیرند. چهارمین جشنواره تئاترشهر به عنوان اصلی‌ترین فعالیت تئاتری شهرداری تهران، توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری و با دبیری شهرام کرمی از 26 شهریور تا دوم مهر ماه برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط:

کوروش نریمانی: اجاره‌ای شدن سالن‌های دولتی باعث تأسف است

اجرای «تخلف میزانسنیک سهراب» در سالن استاد انتظامی

نمایش‌خانه‌ ایران‌شهر در شب‌های قدر اجرا نخواهد داشت

«ستوانِ آینیشمور» شنبه ۱۳ تیرماه هم اجرا می‌شود

مشاور اجرایی بنیاد رودکی در حوزه هنرهای نمایشی منصوب شد

«کوکوی کبوتران حرم» نقد و بررسی می‌شود

«تئاتر و تماشاگر» منتشر می‌شود

خودتان بودید که یا این فاجعه را رقم زدید یا در مقابلش سکوت اختیار کردید.

تناقض‌گویی مدیران در روند بازسازی تئاتر شهر