امیرحسین حریری با اعلام این‌که بازسازی تئاتر مولوی از شهریورماه به پایان خواهد رسید و فعالیت این تالار از مهر ماه از سرگرفته خواهد شد، گفت:«در بحث اجرا فراخوانی ارائه خواهیم کرد که بر اساس آن متقاضیان آثارشان را که با ضوابط، شرایط و موقعیت مرکز تئاتر مولوی همخوانی دارد، ارائه کنند.»

 

سایت خبری تئاتر به نقل از آنا: امیرحسین حریری، مدیر مرکز تئاتر مولوی، درباره چگونگی اجرای آثار در مرکز تئاتر مولوی گفت: «در انتخاب آثار برای اجرا در تئاتر مولوی همه‌چیز به نمایش‌های انتخاب شده بستگی دارد. چراکه ممکن است گاه عوامل اجرایی و بزرگی کار و یا نوع نمایشنامه و نوع طراحی باعث شود میزبانی متفاوتی از نمایش‌های متعدد داشته باشیم. تلاش ما در انتخاب آثار بر این خواهد بود که از گستره بیشتری از کارهای دانشجویان و هنرمندان بهره ببریم.»

وی در ادامه عنوان کرد: «به طور کل اگر این ظرفیت وجود داشته باشد که در هر شب دو اثر نمایشی به اجرا در آید حتماً از این امکان بهره خواهیم گرفت، اما در صورتی‌که دو اجرایی شدن سالن به لحاظ کیفی به آثار نمایشی لطمه وارد کند، ترجیح می‌دهیم تا در سالن یک نمایش اجرا شود.»

وی درباره اجرای نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز بیان کرد: «بحث جشنواره تئاتر دانشگاهی در برنامه‌ریزی‌های تئاتر مولوی به عنوان یکی از بخشهای مهم و تاثیرگذار مورد توجه قرار گرفته شده است.»

حریری تاکید کرد: «باتوجه به این‌که مدیریت فرهنگی وزارت علوم و دانشگاه تهران تمایل به مستقر شدن دبیرخانه ثابت جشنواره در مرکز تئاتر مولوی دارند، این بخش به عنوان پیشانی تئاتر مولوی در نظر گرفته خواهد شد و ما سعی می‌کنیم تا آثار دانشجویان برگزیده به عنوان استعدادهای جوان و کسانی‌که آینده تئاتر را می‌سازند مورد توجه قرار گیرند.»

 

اخبار مرتبط:

جلسه نقد «کوکوی کبوتران حرم» برگزار شد

گزارش تصویری نمایش «یه دورهمى ساده با سیمین» کارگردان: مهشید بدرنیا

گزارش تصویری نمایش «فهرست» کارگردان: رضا ثروتی

فراخوان مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

بازدید وزیر ارشاد از روند بازسازی تئا‌ترشهر

اجرای یک تئاتر با 6500 نفر تماشاچی

اولین تجربه کارگردانی تئاتر منوچهر هادی در نیاوران اجرا می‌شود

پیش‌فروش بلیت نمایش «تخلف ميزانسنيک سهراب» آغاز شد

تجربه مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در تئاتر

فرزاد امینی از «عشق سال های وبا» گفت

«ستوانِ اینیشمور» دو اجرایی شد

نظر محمدرضا خاکی درباره «هیچ کس نبود بیدارمان کند»

یادداشتی درباره خصوصی سازی در تئاتر/ به بار نشستن آزادسازیِ ویرانی