اپل تی‌وی پلاس از تمدید سریال Sugar با بازی کالین فارل برای فصل دوم خبر داد و اطلاعاتی از فصل دوم این سریال هم منتشر کرده است.
 چارسو پرس: سریال شوگر برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. به نقل از DarkHorizons، اپل تی وی پلاس تایید کرد که سریال Sugar برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین کالین فارل برای نقش جان شوگر در فصل دوم این سریال درام نوآر باز خواهد گشت. اتفاقات این سریال در شهر لس آنجلس جریان دارد و سریال شوگر در بهار امسال از اپل تی‌وی پلاس پخش شد و توانست با واکنش مثبت بینندگان و منتقدان مواجه شود.

در فصل اول سریال جان شوگر توسط یه تهیه‌کننده ثروتمند فیلم برای تحقیقات در مورد ناپدید شدن نوه دختری خود استخدامم می‌شود. در فصل دوم سریال Sugar، جان شوگر دوباره به لس آنجلس باز خواهد گشت تا تحقیقاتی در مورد پرونده یک فرد گمشده دیگر انجام دهد و در همان زمان او همچنان به‌دنبال یافتن سرنخ و پاسخی در مورد خواهر گم شده خود است. مارک پروتوسویچ، نویسنده فیلم I Am Legend و فیلم Oldboy به‌همراه سم کاتلین وظیفه ساخت سریال شوگر را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


کربی هوول باپتست، ایمی رایان، دنیس بوتسیکاریس، الکس هرناندز و لیندزی پالسیفر دیگر بازیگران فصل اول سریال Sugar هستند، اما اکنون تنها بازگشت کالین فارل در فصل دوم تایید شده است. همچنین وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل اول سریال شوگر بر عهده فرناندو میرلز و آدام آرکین بوده است که بازگشت آن‌ها در فصل دوم سریال مشخص نیست. فصل اول سریال Sugar در ۸ قسمت تولید شده بود که انتظار می‌رود فصل دوم نیز در ۸ قسمت تولید و از اپل تی‌وی پلاس پخش شود.