با انواع و اقسام گیر و گرفتاری هایی که سینما دارد انتصاب و تغییر مدیران میانی وزارت ارشاد با تعلل و حوصله زیاد در حال انجام است.

 چارسو پرس: این روزها سینماگران و فیلمسازان زیادی  منتظرند تا ببینند چه کسی بر کرسی سازمان سینمایی تکیه می زند  و به عبارتی رئیس جدید سازمان سینمایی می‌شود! 


بعد از  انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حالا نزدیک دو ماهی می شود که به رغم گمانه زنی ها ،   هنوز نام رئیس سازمان سینمایی،  رسانه ای نشده  و از طرفی زمان‌بر شدن اعلام نام رییس جدید سازمان سینمایی با سوال بسیاری  از سینماگران و رسانه ای ها همراه شده است.


البته سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد  طی مصاحبه ای اعلام کرده که تا آخر مهر نام مدیران زیر مجموعه وزارت ارشاد را اعلام می کند.


بیشتر بخوانید: شباهت سینمای دولت سیزدهم به دوران میرسلیم


اما نکته ای که در این میان وجود دارد نوعی سردرگمی و سکون مطلقی است که در وزارت ارشاد به وجودآمده ، به این معنی که شوراهای وزارت ارشاد بالاخص پروانه ساخت  تشکیل نمی‌شود ، مهمترین جشنواره سینمایی کشور یعنی جشنواره بین المللی   فیلم فجر که سه ماه تا برگزاری آن مانده تکلیفش مشخص نیست ، یلاتکلیفی در مورد بازیگران ممنوع‌الکار وجود دارد و وضعیت آنها نامشخص است.

با انواع و اقسام گیر و گرفتاری هایی که سینما دارد حالا شما در نظر بگیرید انتصاب و تغییر مدیران میانی وزارت ارشاد با تعلل و حوصله زیاد در حال انجام است. 


نکته بسیار مهمی که باعث سردرگمی و سکون مطلق  در وزارت مهم  فرهنگ و ارشاد شده و باعث شده بسیاری از امورات هنرمندان روی زمین بماند و تازه این وضعیت تا آخر مهر هم گویا ادامه دارد.


منبع: سینما اعتماد