گزارش‌ها حاکی از آن هستند که فصل سوم انیمیشن سریالی Velma ساخته نخواهد شد.
 چارسو پرس: فرنچایز Scooby-Doo یکی از برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آثاری است که تاکنون در دنیای انیمیشن ساخته شده و توانسته توجه و تحسین افراد بسیار زیادی را برانگیزد. از همین رو، ساخت یک نسخه فرعی بر اساس یکی از شخصیت‌های محبوب آن ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسید.

همین نیز منجر به ساخت انیمیشن سریالی «ولما» شد، انیمیشنی که چارلی گراندی آن را خلق کرده است و میندی کالینگ نیز صداپیشه شخصیت اصلی و تهیه‌کننده اجرایی آن بوده است. این انیمیشن سریالی برای دو فصل از سرویس آنلاین مکس پخش شد و به نظر می‌رسد که فصل سومی نخواهد داشت.


هنرمند دیوی کامینگز که در قسمت ویژه این مجموعه تحت عنوان Velma: This Halloween Needs to Be More Special! کار کرده، در پستی در اینستاگرام که اکنون پاک شده، به صحبت درباره این پروژه و کار روی آن پرداخته است. او بیان کرده که از کار کردن با این گروه بسیار لذت برده و با وجود اینکه فصل سومی وجود نخواهد داشت اما امیدوار است که بار دیگر بتواند با این گروه همکاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


با توجه به انتقادهایی که نسبت به این انیمیشن سریالی وجود داشت، به نظر می‌رسد که سرویس آنلاین مکس قصدی برای تمدید آن برای فصل سوم ندارد اما هنوز آن‌ها به صورت رسمی این مورد را تأیید نکردند. هر چند، این طور به نظر می‌رسد که این قسمت ویژه پایانی برای این مجموعه خواهد بود.