گروهی از دانشجویان تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی که در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی شرکت کرده بودند با انتشار یادداشتی اعتراضی نسبت به عدم پرداخت جوایز نقدی خود واکنش نشان دادند.

 

سایت خبری تئاتر به نقل از هنر آنلاین: گروهی از دانشجویان رشته تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی که در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی شرکت کرده و نمایش آنها در رشته‌های مختلف موفقیت‌هایی را کسب کرده بود، هنوز جوایز نقدی خود را دریافت نکرده‌اند.

پرداخت جوایز نقدی این دانشجویان در حالی تا این لحظه به تعویق افتاده است که حدود یک ماه از برگزاری مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی می‌گذرد و دانشجویان دیگر دانشگاه‌های دولتی تمام جوایز نقدی خود را دریافت کردند.

گفتنی است، بنابر اظهارات این دانشجویان تا این لحظه هیچکدام از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر اینکه ریالی از جایزه نقدی خود را دریافت نکرده‌اند، حتی نصف مبلغ ورودی جشنواره هم به حساب‌شان واریز نشده و  دانشجویانی هم که با تلاشی شبانه روزی و چند ماهه در دبیرخانه جشنواره مشغول به کار بودند نیز هیچ مبلغی دریافت نکرده‌اند.

به گفته این دانشجویان این اتفاق در حالی روی داده که پیش از برگزاری جشنواره و بنا بر تفاهم‌نامه‌ای که بین دبیرخانه جشنواره هجدهم و مسئولین دانشگاه آزاد امضا شده بود، مسئولین دانشگاه آزاد متعهد شده بودند که تمام هزینه‌های مربوط به دانشجویان خود، اعم از پرداخت کمک هزینه‌های گروه‌هایی که در جشنواره شرکت می‌کنند، پرداخت حقوق دانشجویانی که در دبیرخانه فعالیت می‌کنند و همچنین جوایز احتمالی که این دانشجویان کسب خواهند کرد را پرداخت کنند، ولی تاکنون این اتفاق محقق نشده است.

 

اخبار مرتبط:

اجرای نمایش" پیوند خونی" در خانه نمایش اداره تئاتر

نمایش «اتاق 498» به صحنه می‌رود

«پینوکیا» به ایرانشهر رسید

«صندلی‌ها» در سالن انتظامی خانه هنرمندان

گزارش تصویری نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» کارگردان: محمدرضا ستاری

آغاز بازبینی بخش صحنه ای جشنواره آیینی و سنتی در اداره تئاتر

«خروس» با 8 اجرا در خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی

بازسازی تئاتر شهر به کجا رسید؟

در بزرگداشت فریماه فرجامی چه گذشت؟

پیش‌فروش بلیت نمایش «تارتوف» آغار شد

فرزانه کابلی نمایش «پایکوبان» را ویژه بانوان اجرا می‌کند

نمايش «نامه هاي شبانه» تا 31 تیرماه تمدید شد