هنرمندان گرافیست و طراح تنها تا 2 مرداد فرصت دارند پوستر پیشنهادی خود برای بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و مدارک لازم قید شده در فراخوان را به دبیرخانه ارسال کنند.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: دبیرخانه جشنواره با اشاره به استقبال بسیار خوب از این فراخوان تاکید کرد که مهلت ارسال اثر به فراخوان مسابقه پوستر تمدید نخواهد شد.

هنرمندان گرافیست از سراسر کشور تنها تا 2 مرداد فرصت دارند که آثار خود را با توجه به شعار "بچه های امروز، تماشاگران خلاق" و مضامین جشنواره شامل اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده ، جهت شرکت در مسابقه ارائه کنند.

طبق فراخوان محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و ضروری است طرح های پیشنهادی در ابعاد پنجاه در هفتاد طراحی و ارسال شود. همچنین ضرورت دارد اثر ارائه شده با تکنیک و شیوه آزاد و به صورت فایل   tiff cmyk 300dpi  برروی لوح فشرده به همراه تصویر A4 رنگی ارسال شود.

درج مشخصات و تکمیل فرم شرکت در مسابقه ضروری است و از هنرمندان خواسته شده که در صورتیکه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده ، توضیح کامل درباره آن ارائه شود.

اثر برگزیده به عنوان پوستر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی و مبلغ ده میلیون ریال به عنوان جایزه به هنرمند برگزیده اهداء خواهد شد. همچنین 30 اثر به عنوان آثار منتخب و حضور در نمایشگاه پوستر انتخاب و جوایزی به این آثار تعلق خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط:

اجرای نمایش" پیوند خونی" در خانه نمایش اداره تئاتر

نمایش «اتاق 498» به صحنه می‌رود

«پینوکیا» به ایرانشهر رسید

«صندلی‌ها» در سالن انتظامی خانه هنرمندان

گزارش تصویری نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» کارگردان: محمدرضا ستاری

آغاز بازبینی بخش صحنه ای جشنواره آیینی و سنتی در اداره تئاتر

«خروس» با 8 اجرا در خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی

بازسازی تئاتر شهر به کجا رسید؟

در بزرگداشت فریماه فرجامی چه گذشت؟

پیش‌فروش بلیت نمایش «تارتوف» آغار شد

فرزانه کابلی نمایش «پایکوبان» را ویژه بانوان اجرا می‌کند

نمايش «نامه هاي شبانه» تا 31 تیرماه تمدید شد