نمایش «پایین، گذر سقاخانه» نوشته‌ی اکبر رادی با کارگردانی رضا رشادت در تالار «انتظامی» خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  رشادت گفت: «پایین‌، گذرسقاخانه‌» از آخرین متن‌های زنده‌یاد اکبر رادی است که قصه آن روایت یک محله قدیمی در تهران است.

او افزود: این نمایش در پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرا شده بود و در بخش کارگردانی و طراحی صحنه به عنوان کاندیدا معرفی شد. نمایش «پایین‌، گذرسقاخانه» از 12 آبان تا 1 آذر ماه در تالار «انتظامی» اجرا می‌شود.

داریوش رشادت‌، امین اسفندیاری، حسین کریمی‌، سپیده داداش‌پور از جمله بازیگران این نمایش هستند.

رضا رشادت که نمایش دیگرش به نام «تب تند ط !» در مرحله اول پذیرفته شدگان بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر قرار گرفته است درباره این نمایش توضیح داد: «تب تندط !» داستان یک خانواده چهار نفر است که به خاطر پنهان کاری‌هایی که از هم دارند، دچار مشکلاتی می‌شوند.

به گفته‌ی او؛ شیوه اجرایی این نمایش کاملا رئالیستی است.

این کارگردان همچنین درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش‌ها بخش« نسل نو» گفت: شرایط همه نمایش‌ها در بخش‌های مختلف برای اجرای عمومی سخت است‌، به خصوص برای کارهای نسل نو که اکثرا کارهای دانشجویی هستند. با توجه به شرایطی هم که برای تالار «مولوی» پیش آماده اجرای عمومی برای ما سخت‌تر شده ولی به هر حال ما امیدوار هستیم که کارمان اجرای عمومی داشته باشد.

«تب تندط!» نوشته محمود احمدی نیا است و داریوش رشادت‌، بتول علیزاده، میناب امین اسفندیار و عاطفه جمالی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.