برگزیدگان بیستمین دوره تئاتر کودک نوجوان در همدان معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: هیات داروان بیستمین دوره تئاتر کودک ونوجوان برگزیدگان خود را در بخش کودک و نوجوان در اختتامیه این جشنواره پیش از ظهر سه شنبه معرفی کردند.

هیات داوران در بخش کودک، بهترین موسیقی نمایش را به نمایش تئاتر تاج خروس،تاج عروس وهمچنین بهترین طراحی صحنه به نمایش پری وپورنگ معرفی کرد.

جایژه ویژه طراحی صحنه نیز به نمایش چهار صندوق شادی تعلق گرفت و از چهار از نفر از بازیگران تئاتر خدا خوب است به عنوان بهترین بازیگران زن تقدیر شد.

داوران بخش کودک تندیس ویژه جشنواره را در بخش بهترین بازیگر زن به خانم بهناز مهدی خواه شاسته تعلق دانست، که بازیگر تئاتر چهار صندوق شادی است.

دربخش انتخاب بازیگر مرد نیز امیر نوری شاد از نمایش پری و پورنگ لوح تقدیر را دریافت کرد و محمد نوریان بازیگر تئاتر پهلوان کچل به عنوان بهترین بازیگرمرد معرفی شدند.

 نویسنده نمایش نوک طلا نیز لوح تقدیر و نویسنده تئاتر صندوق شادی جایزه ویژه بخش نمایش نامه را دریافت کرد.

اما ناصر آویژه بازیگر مطرح تئاتر کودک در تلویزیون با نمایش چهار صندوق شادی حائز لوح تقدیر در بخش کارگردانی شد و احمد سلیمانی جایزه ویژه این بخش را برای نمایش تاج عروس،تاج خروس دریافت کرد.

در بخش نوجوان که دواران آن از هنرمندان مطرح تئاتر كشور هستند در طراحي بروشور نمايش من وبرادرم اقبال و در بخش طراحي عروسك نيز نمايش امير ارسلان نامدارعناوين برتر را به خود اختصاص دادند.

در موسيقي تئاتر نوجوان نيز رضا عباسي به عنوان برگزيده معرفي و روشنك جليلي به عنوان بهترين طراح لباس برگزيده شد.

 بهترين بازيگر نقش زن در تئاتر نوجوان نيز به خانم‌ها مينووش رحيمان و ماندانا ازغدي براي بازي در تئاتر طبل بزرگ و راز دژ و همچنين از خانم شيوه يزداني براي بازي در نمايش بدون شرح تقدير شد.

اما بهداد دربند فر از همدان و مهدي فرشيد سپهر موفق به دريافت جايزه ويژه جشنواره به عنوان بهترين بازيگران مرد شدند.

بهترين نمايشنامه تئاتر نيز به تئاتر بي چيز تعلق گرفت و از نمايش نامه تئاتر بدون شرح نيز تقدير شد.

در بخش كارگرداني تئاتر نوجوانان نيز سيد جواد رحيم زاده براي نمايش بدون شرح جايزه ويژه را دريافت كرد و كارگردان تئاتر طبل بزرگ نيز تقدير شد.

اما جايزه ويژه بخش نوجوان نيز به كار گردان نمايش بي چيز مهدي فرشيدي سپهر تعلق گرفت.

تماشاگران تئاتر ها نيز نمايش من و برادرم اقبال را به عنوان بهترين نمايش انتخاب كرده و از نمايش پهلوان كچل و چهار صندوق شادي هم تقدير شد.