این نمایش از تاریخ ۵ تا ۱۱ آبان هر شب از ساعت 18:30 در سالن وارش مجتمع فرهنگی - هنری «خاتم الانبیا» رشت اجرا خواهد شد

پایگاه خبری تئاتر: نمایش‌نامه «در انتظار گودو» اثر «ساموئل بکت» نمایش‌نامه نویس مطرح جهان و برنده جایزه نوبل، از ۵ تا ۱۱ آبان توسط گروه تئا‌تر هدایت و با کارگردانی «وحید تقی‌زاده مطلق» در رشت به روی صحنه می‌رود.

وحید تقی‌زاده، کارگردان این نمایش در همین رابطه اظهار داشت: نزدیک به ۹ ماه است که در حال تمرین این اجرا هستیم و مشکلات زیادی را هم در این مدت تحمل کردیم، گاهی وقت‌ها سالن برای تمرین نداشتیم، در ایام تعطیل سالن اداره ارشاد برای بسته بود و به همین دلیل ما در روزهای عید نوروز و روزهایی از ماه رمضان مکانی برای تمرین نداشتیم.

این نمایش‌نامه نویس در ادامه افزود: به این علت «در انتظار گودو» را برای اجرا انتخاب کردیم که همخوانی نسبتا زیادی با برخی مناسبت‌ها و رفتارهای جمعی عبث در جامعه ما دارد. از سویی دیگر این شاهکار قرن، هر کارگردانی را برای اجرا وسوسه می‌کند. این نمایش برای اولین در گیلان اجرا می‌شود و من در اجرا کاملا به متن بکت وفادار بوده‌ام.

لازم به ذکر است که متن «در انتظار گودو» برای این اجرا، توسط «غزاله جهان‌بین» از دو زبان فرانسه و انگلیسی به فارسی برگردانده شده و در واقع ترجمهٔ تازه‌ای از این نمایش‌نامه مشهور در ایران است.

«شاپور بوبرد» (در نقش استراگون)، «کوروش رنجبر» (در نقش ولادمیر)، «معصوم میر ابوالقاسمی» (در نقش لاکی)، «آرش انتظامی» (در نقش پوتزو)، «شهاب سلمانی» (پسر بچه) ایفای نقش خواهند کرد.