ثبت‌نام در دوره آموزشی بازیگری مایندتکنیک با تدریس «سپیده نظری‌پور» یک هفته تمدید شد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه: روابط‌عمومی گروه،دوره آموزش بازیگری «Telepsychic acting»،که با تدریس سپیده نظری‌پور قرار بود از روز 18 مرداد آغاز بشود، با یک هفته تمدید برای ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه،از تاریخ 25 مرداد در تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد.


گفتنی است انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران از روز یکشنبه 25 مردادماه این دوره آموزشی بازیگری را با همکاری نمایشخانه ایرانشهر و مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌کند که مدرس کارگاه،«سپیده نظری‌پور» ـ
بازیگر،کارگردان و طراح صحنه تئاتر ـ است. این دوره آموزشی تحت عنوان «Telepsychic acting» از 25 مردادماه در پنج جلسه سه ساعته برگزار می‌شود و کل دوره تا تاریخ دوم شهریورماه به طول می‌انجامد. سرفصل‌های آموزشی هر جلسه به شرح زیر است:

جلسه نخست/ 25 مرداد: تاثیر بداهه در خلق نقش
جلسه دوم/ 27 مرداد: فعال‌سازی خلاقیت در بازیگری
جلسه سوم/ 29 مرداد: تمرکز و فرکانس آلفا در راستای خلق نقش
جلسه چهارم/ 1 شهریور: ذهن، ضمیر ناخودآگاه و خلق نقش
جلسه پنجم/ 2 شهریور: تحلیل و بررسی ساعت‌های برگزاری کارگاه‌ها،از 10 صبح تا 13 خواهد بود. همچنین در پایان این دوره آموزشی، به هنرجویانی که دوره را با موفقیت پشتِ سر بگذرانند،گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

سپیده نظری‌پور دارای کارشناسی طراحی صحنه از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.او از سال 69 بازیگری و کارگردانی در عرصه نمایش را آغاز و تا کنون جوایز بسیاری از معتبرترین جشنواره‌های تئاتر دریافت کرده است. برخی از مهم‌ترین دستاوردهای هنری این هنرمند عبارتند از: دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از دوازدهمین جشنواره فجر برای بازی در نمایش «شهرزاد»، بهترین بازیگر زن و رتبه سوم کارگردانی از نخستین جشنواره بانوان برای بازی در «ترانه دختر شاه پریون»‌‌، جایزه دوم کارگردانی و رتبه نخست طراحی صحنه از دومین جشنواره بانوان برای کارگردانی «لیلا»،رتبه سوم طراحی صحنه ‌از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای «خشم و هیاهو»،دبیر سومین جشنواره تئاتر بانوان، جایزه بهترین بازیگر زن از نخستین جشنواره بین‌المللی ایران‌زمین برای بازی در «آژدهاک»، برگزیده زن نخست تئاتر سال 78 در روز جهانی تئاتر، جایزه ویژه کارگردانی از جشنواره بین‌المللی فجر برای «الکتر» و داور انجمن نمایش در جشنواره بیست‌وچهارم تئاتر فجر.


گفتنی است محل برگزاری این دوره آموزشی در نمایشخانه ایرانشهر به نشانی خیابان طالقانی،خیابان شهید موسوی، بوستان هنرمندان خواهد بود.


علاقه‌مندان به حضور در کارگاهِ یادشده، می‌توانند هر روز از ساعت 12 تا  20 با شماره 88311600 برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط:

استعفا شاه‌آبادی از سرپرستی مؤسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی

اجرای «مردگان بی‌کفن و دفن» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش «گروفالو» درکانون روی صحنه می‌رود

تالارهای نمایشی تئاتر شهر 19 مرداد اجرایی ندارند

آقاخاني، چمران را به صحنه تئاتر مي‌آورد

«آسید کاظم» ویژه هنرمندان اجرا می‌شود

افتتاح نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» توسط فرهاد اصلانی

40درصد تخفیف نمایش «کافه فرانسه» برای دانشجویان

معرفی هیات انتخاب متون «تولیدات تازه‌های تئاتر ایران» فجر

خسرو نشان و محسن امیریوسفی به تماشای «پیوند خونی» نشستند

لیلی رشیدی زنگ آیین افتتاح نمایش «آقای هیچکس» را می‌زند

«جیجک علیشاه» نقد شد

پیکر احمد علامه دهر تشییع شد

«پزشک نازنین» در خانه موزه استاد انتظامی خوانش می‌شود

«گاومیش» به تماشاخانه مشایخی می‌رود

اجرای دوباره «سینماهای من» در تالار وحدت