با حضور گروهی از هنرمندان فعال و شناخته‌شده، شورای انتخاب آثار بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی و مسابقه تئاتر خیابانی و بخش تئاتر خردسالان معرفی شد.

 

سایت خبری تئاتر:‌ منصور خلج، احمد بیگلریان و منوچهر اکبرلو به‌عنوان شورای انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره بیست و دوم تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

منصور خلج نویسنده، کارگردان و پیشکسوت شناخته شده تئاتر که تاکنون آثار مختلف در حوزه تئاتر ویژه کودک و نوجوان اجرا کرده است، احمد بیگلریان نویسنده و کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان که تاکنون چندین کتاب در این زمینه از او منتشر شده و منوچهر اکبرلو نویسنده، منتقد، پژوهشگر تئاتر و مجری برنامه تلویزیونی مجله تئاتر کار ارزیابی و معرفی آثار بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان را بر عهده دارند.

همچنین در بخش تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی نیز مجتبی کاظمی، پوپک عظیم‌پور، محمد عاقبتی، وحید لک و فاطمه ابرار پایدار از طرف شهرام کرمی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان شورای انتخاب معرفی شدند.

مجتبی کاظمی بازیگر پیشکسوت تئاتر خردسالان، کودک و نوجوان که بیش از سی سال در نمایش‌های مختلف به چهره‌ای شناخته شده و محبوب برای بچه‌ها تبدیل شده است، پوپک عظیم‌پور نویسنده، پژوهشگر، مترجم و استاد دانشگاه در کنار محمد عاقبتی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، وحید لک کارگردان تئاتر و فاطمه ابرار پایدار مدرس و کارگردان جوان تئاتر کودک و نوجوان به عنوان شورای انتخاب دو بخش مسابقه تئاتر خیابانی و تئاتر خردسالان حضور خواهند داشت.

شورای انتخاب با ارزیابی تقاضای هنرمندان و گروه‌های نمایشی آثار منتخب را جهت شرکت در جشنواره معرفی خواهد کرد.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور / هدیه روز خبرنگار

معرفی متن‌های پذیرفته شده در جشنواره مونولیو

اجرای نمایشنامه‌خوانی «بالستیک زخم» در تماشاخانه سنگلج

جشنواره تئاتر رضوی برگزیدگان خود را شناخت

پیش فروش بلیت های جشنواره نمایش های آیینی و سنتی آغاز شد

بزرگداشت داوود رشیدی و تقدیر از داوود دانشور

چهاردهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر برگزار شد

نتایج مسابقه پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد

گزارش تصویری نمایش «گاو میش» کارگردان: زهره پرتوی

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

پیام علی نصیریان به جشنواره آیینی سنتی

تخفیف ویژه تئاتر «باران» برای هنرمندان تئاتر در شهرستان‌ها

برگزاری کارگاه تخصصی نقد تئاتر در اداره تئاتر