شهرام کرمی دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دعوت از پنج هنرمند شناخته‌شده تئاتر برای انتخاب آثار متقاضی در بخش مسابقه صحنه‌ای ، شورای انتخاب جشنواره را معرفی کرد.

 

سایت خبری تئاتر:‌ حسن دادشکر، سید حسین فدایی‌حسین، مریم کاظمی، حسین صفی، ناصر آویژه به عنوان شورای انتخاب بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

حسن دادشکر بازیگر نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان ، با آثار خود در بین هنرمندان چهره‌ای شناخته‌شده است. سید حسین فدایی حسین نویسنده منتقد مترجم و پژوهشگر و محقق تئاتر ، بیش از سی عنوان اثر چاپ‌شده و پژوهشی از این هنرمند تاکنون چاپ شده و مریم کاظمی بازیگر و نویسنده و کارگردان که در چند سال اخیر با اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان اجراهای موفق در این عرصه داشته از اعضاء شورای انتخاب هستند.

حسین صفی نویسنده و کارگردان و پژوهشگر تئاتر که چند عنوان کتاب از این هنرمند چاپ شده و ناصرآویژه کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان که در چندین دوره جشنواره کودک و نوجوان با اجرای نمایش حضور داشته از دیگر اعضا این شورا هستند.

شورای انتخاب با ارزیابی نمایش‌های متقاضی در دو بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان حداکثر شانزده نمایش را برای شرکت در جشنواره بیست و دوم انتخاب و معرفی خواهد کرد.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

«حکمِ مرگ به سبکِ ارمنی‌ها» در تئاتر شهر خوانش می‌شود

اجرای «مده آ» در تماشاخانه موج نو

«زیرزمین» در باران اجرا می‌شود

ارتفاع تالار مولوی افزایش یافت

کارگاه بازیگری حسن معجونی برگزار می‌شود

پیام شفیعی به جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی

سالن تازه تاسیس «هما» پلمپ شد

«قلعه انسانات» دو زبانه اجرا می‌شود

افتتاح یک سالن با اجرای نمایش «چشم بر هم زدن»

هادی مرزبان در تدارک یک نمایشنامه‌ی اجرا نشده

زمان اجرای نمایش داریوش مهرجویی مشخص شد

پرتال فروش بلیت تئاتر راه‌اندازی می‌شود

کاریکاتور / هدیه روز خبرنگار