سومین دوره جایزه جلال ستاری با پایان یافتن پنجمین سمینار بین المللی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی شب گدشته سوم شهریور ماه در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

 

سایت خبری تئاتر: علیرضا مشایخی آهنگساز و موسیقیدان، گئورگ نوس بامر آهنگساز و موسیقیدان و حسین اسماعیلی مولف به عنوان سه پژوهشگر برتر این دوره از جلال ستاری معرفی شدند و لوح تقدیر و تندیس جشنواره هفدهم را دریافت کردند.

در این مراسم که با پایان یافتن آخرین سخنرانی ها و ارائه مقالات توسط اساتید و پژوهشگران حاضر در این دوره از سمینار برگزار شد، سه پژوهشگر و فعال برتر معرفی و تقدیر شدند. در این مراسم تنها گئورک نوسبامر حضور داشت و جایزه خود را از لاله تقیان پژوهشگر، مولف و همسر جلال ستاری دریافت کرد.

علیرضا مشایخی و حسین اسماعیلی در این مراسم حضور نداشتند که جایزه علیرضا مشایخی به نمایندگی از سوی محمدحسین ناصربخت و جوایز حسین اسماعیلی توسط امیرکاووس بالازاده دریافت شد و پیامی از طرف حسین اسماعیلی از سوی این نویسنده و پژوهشگر خوانده شد.

در این مراسم از سوی حمیدرضا اردلان دبیر سومین سمینار جشنواره هفدهم نمایش های آیینی سنتی اعلام شد کلیه مقالات ارائه شده در این سمینار چاپ و در هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی چاپ و ارائه خواهند شد. همچنین دومین دفتر پژوهش نمایش های آیینی سنتی به کوشش داود فتحعلی بیگی رونمایی و معرفی شد.

 

اخبار مرتبط:

«حکمِ مرگ به سبکِ ارمنی‌ها» در تئاتر شهر خوانش می‌شود

اجرای «مده آ» در تماشاخانه موج نو

«زیرزمین» در باران اجرا می‌شود

ارتفاع تالار مولوی افزایش یافت

کارگاه بازیگری حسن معجونی برگزار می‌شود

پیام شفیعی به جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی

سالن تازه تاسیس «هما» پلمپ شد

«قلعه انسانات» دو زبانه اجرا می‌شود

افتتاح یک سالن با اجرای نمایش «چشم بر هم زدن»

هادی مرزبان در تدارک یک نمایشنامه‌ی اجرا نشده

زمان اجرای نمایش داریوش مهرجویی مشخص شد

پرتال فروش بلیت تئاتر راه‌اندازی می‌شود

کاریکاتور / هدیه روز خبرنگار