برنامه‌های اجرایی تئاتر باران در شهریور ماه اعلام شد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر به نقل از روابط عمومی تئاتر باران:  مجموعه تئاتر باران از هشتم شهریور ماه میزبان نمایش«وانیک"به کارگردانی سهراب سلیمی خواهد بود.اين نمايش که درسال 83 براي اولين بار در جشنواره تئاتر فجر به روي صحنه رفت؛مورد تحسين هنرمندان ومنتقدان قرار گرفت‌. رضا مولايي‌، احمد ساعتچيان و شيوا اردويي بازیگران این نمایش هستند و هرشب ساعت  ۱۹:۰۰ روی صحنه می رود.

نمایش «زیرزمین»نیز از دوشنبه ۹ شهریور تا جمعه ۱۳ شهریور هر روز ساعت 17در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود. آرش عباسی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی «زیرزمین» طراحی صحنه آن را هم برعهده دارد و بهنام شرفی و الهام شعبانی هم بازیگران آن هستند.

تئاتر باران از 11 شهریور ماه نیز میزبان نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان خواهد بود که با بازیبهاره رهنما، نسیم ادبی، گیتی قاسمی و آیه کیانپور به‌روی صحنه می‌رود.

این نمایش  که تابستان 91 برای اولین بار در کنفرانس زنان نمایشنامه نویس جهان در استکهلم اجرا شد هر شب ساعت 21 با ساختاری مستند به زندگی سه زن جنایتکار ایرانی می پردازد.

نمایش"آتن مسکو"به کارگردانی اشکان تفنگسازان نیز پس از صدور مجوز از نیمه شهریور ماه ساعت 17 روی صحنه می رود. این نمایش که مهدی کوشکی دراماتورژی آن را بر عهده داشته به بررسی مسائل روزمره سه خواهر برمی گردد؛ سه خواهری که از هم جدا افتاده اند و هر یک مشغول به کاری است. سوگل قلاتیان، صحرا فتحی و حوریه میرمحمدی بازیگران این نمایش هستند.

 

اخبار مرتبط:

«حکمِ مرگ به سبکِ ارمنی‌ها» در تئاتر شهر خوانش می‌شود

اجرای «مده آ» در تماشاخانه موج نو

«زیرزمین» در باران اجرا می‌شود

ارتفاع تالار مولوی افزایش یافت

کارگاه بازیگری حسن معجونی برگزار می‌شود

پیام شفیعی به جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی

سالن تازه تاسیس «هما» پلمپ شد

«قلعه انسانات» دو زبانه اجرا می‌شود

افتتاح یک سالن با اجرای نمایش «چشم بر هم زدن»

هادی مرزبان در تدارک یک نمایشنامه‌ی اجرا نشده

زمان اجرای نمایش داریوش مهرجویی مشخص شد

پرتال فروش بلیت تئاتر راه‌اندازی می‌شود

کاریکاتور / هدیه روز خبرنگار